NÜRBURGRING - 1. TEST; První ranní trénink DTM byl opožděn o půl hodiny kvůli nepřízni počasí, když pořadatelé museli zrušit první trénink Formule BMW a roll out DTM.
Trénink se jel na mokru a při zatažené obloze. Poměrně dlouho v něm vedl Margaritis s Mercedesem, následovaný Di Restou také na Mercedesu. Za nimi bylo duo Audi Tomczyk a Ekström. V jednu chvíli bylo šest čelních jezdců v jedné destině!
Souboj s vodou, konkurencí a časomírou nakonec vyhrál di Resta s dva roky starým Mercedesem, druhý byl ex-šampion Formule 1 Mika Häkkinen, na třetím místě se umístila první Audi pilotovaná francouzským jezdcem Prematem.
Dále následovali jezdci Audi v pořadí Kristensen, Abt, Tomczyk, Scheider. Osmý byl testovací jezdec stáje Vodafone McLaren Mercedes v F1 a šampion DTM roku 2005 Gary Paffett na Mercedesu. Devátý pak Margaritis a desátý multišampion DTM Bernd Schneider.
Zklamáním je až 13. místo vedoucího muže šampionátu Ekströma, který ztratil na vítězného Di Restu 0,765 tisícin sekundy a 14. místo Greena s letošní specifikací Mercedesu.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?