Předběžný kalendář DTM pro rok 2008 je zveřejněn! S jedenácti závody bude o jeden podnik bohatší, než je tomu letos.
Naposledy bylo jedenáct závodů v kalendáři DTM v roce 2005. Podle předběžně zveřejněné soupisky na rok 2008 by se mělo jet šest závodů v Německu a pět ve zbytku Evropy. Tradičně se bude začínat na Hockenheimringu (20.4.) a bude se zde také končit (26.10.).
DTM pojede nově (zase) v LeMans Změny, které se na okruhu udělaly, se při závodě DTM neprojeví, protože německá série cestovních vozů jezdí zkrácenou verzi známé trati. Francouzská dráha bude v kalendáři 31.8. Premiéra v roce 2006 překvapila velkou diváckou návštěvou. Závod bude v prostřední části šampionátu. Trať v italském Mugellu se v porovnání s letoškem posune na dřívější termín (4.5.), tím se stane druhým závodem sezony. Závod na Lausitzringu se proto posune na pozdější termín (5.10.).
Předběžný kalendář sezony 2008
20.04. - Hockenheimring 04.05. - Mugello 18.05. - Brands Hatch 08.06. - Oschersleben 29.06. - Norisring 13.07. - Zandvoort 27.07. - Nürburgring 31.08. – Le Mans 21.09. - Barcelona 05.10. - Lausitzring 26.10. - Hockenheimring
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?