Piloti čtyř Mercedesů C-Klasse specifikace 2007 mají před nadcházejícím závodem na Nürburgringu plány zvítězit. Skutečně tým H.W.A. spolu s továrnou smazali technický náskok Audi?
Bernd Schneider Na Nürburgringu jsem jel před 16 lety svůj první závod pro Mercedes-Benz v DTM. Z 36 startů jsem zde pětkrát vyhrál. Chtěl bych vyhrát ještě jednou.
Bruno Spengler Chtěl bych vyhrát, jako vloni.
Jamie Green Vloni na Nürburgringu pršelo a pak jsem měl technický problém. Když se tady jel před pěti týdny závod formule 1 za deště, tak to bylo velice zajímavé a přineslo to hodně překvapení. Nejradši bych jel podobně jako Fernando Alonso ve formuli 1.
Mika Häkkinen Je za námi letní pauza a pečlivě jsme se na Nürburgring připravili. To, že jsem startoval v posledních závodech z patnáctého a třináctého místa a dokončil jsem na prvním a na sedmém místě, ukazuje potenciál nového Mercedesu C-Klasse, ale také našeho týmu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.