Sezóna 2007 oficiálne začína predstavením v Düsseldorfe 15.apríla, ale ešte pred tým sa štartovné pole odobralo na jediné oficiálne testy sezóny.
Počas zimnej prípravy absolvovali jediné dve automobilky Audi a Mercedes-Benz prípravu, ktorú si každá viedla samostatne podľa vlastného programu na rôznych európskych okruhoch. Organizátori šampionátu sa však rozhodli poskytnúť fanúšikom porovnanie síl testovaním ešte pred oficiálnym predstavením v Düsseldorfe.
Testy momentálne prebiehajú na okruhu Oschersleben v dňoch 10. až 13.apríla 2007. Okruh nachádzajúci sa v oblasti Magdeburger Börde je takisto miestom druhých pretekov sezóny, ktoré sa budú konať 6.mája 2007. Za Audi jazdí kompletná jazdecká zostava všetkcých tímov. Mercedes-Benz priviedol jazdeckú zostavu v zložení Bernd Schneider, Bruno Spengler, Sussie Stoddart, Paul di Resta, Gary Paffett a Daniel la Rosa.
Ilustračné foto: Martin Tomczyk
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?