Desať pretekov v piatich krainách Európy. Tak by sa dal stručne charakterizovať tohtoročný harmonogram pre populárny šampionát cestných áut.
Prestávka medzi sezónami sa končí 22. apríla 2007, kedy sa štartovné pole prvý krát v sezóne postaví na štart okruhu Hockenheimring. Až do 14. októbra nás čaká rovnako, ako v minulom roku desať pretekov. Okrem pozmeneného poradia jednotlivých podujatí by sme mali uvidieť šesť pretekov v Nemecku a po jednom v anglickom Brands Hatch, talianskom Mugello, holandskom Zandvoorte a španielskej Barcelone.
Z kalendára vypadlo podujatie na okruhu Le Mans, ktoré nahradí už zmienené Mugello.
Kalendár pretekov DTM na rok 2007:
Poradie/dátum pretekov/Okruh/Štát/Dĺžka okruhu
1. - 22.4.2007 - Hockenheimring - Nemecko - 4574 m 2. - 6.5.2007 - Oschersleben - Nemecko - 3667 m 3. - 20.5.2007 - Lausitzring - Nemecko - 3442 m 4. - 10.6.2007 - Brands Hatch - Veľká Británia - 1929 m 5. - 24.6.2007 - Norisring - Nemecko - 2300 m 6. - 15.7.2007 - Mugello - Taliansko - 5245 m 7. - 29.7.2007 - Zandvoort - Holansko - 4307 m 8. - 2.9.2007 - Nürburgring - 3629 m 9. - 23.9.2007 - Barcelona - Španielsko - 2949 m 10. - 14.10.2007 - Hockenheimring - Nemecko - 4574 m
Foto: Audi Sport Press
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?