Vedení okruhu u hlavního města Španělska Barcelony bylo vyznamenáno držitelem komerčních práv a promotérem šampionátu DTM za nejlépe zvládnutou organizaci závodu německého seriálu cestovních vozů.
Barcelonský okruh je vůbec prvním, kterému se podařilo získat toto ocenění hned při debutu v šampionátu.
„Jak příprava k testům, tak organizace závodu a podpora DTM byla organizátory zvládnuta excelentně,“ ocenil loňskou práci Španělů předseda ITR e.V. Hans Werner Aufrecht.
Vedení okruhu bylo cenou potěšeno a vynasnaží se dle slov zástupce generálního manažera Amana Barfulla v září odvést stejně dobrou práci. Na necelé 3 kilometry dlouhé trati se DTM znovu představí 23. září.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?