Frentzen se po skončení posledního závodu sezony 2006 na Hockenheimringu v televizním interview rozpovídal a nebylo to pro Audi velmi příjemné poslouchat.
Němec hodnotil právě skončenou první sezonu v týmu Audi Sport Team Abt Sportsline a přiznal, že se v týmu k němu nechovali extra slušně a nebyl v týmu dobře přijat.
AUDI AG toto Frentzenovo prohlášení komentovalo následovně. Ujal se toho sám šéf Audi, Dr. Wolfgang Ullrich: „Rozumím tomu tak, že je Heinz-Harald po závodě na Hockenheimringu značně zklamaný. Odstartoval z pole position a doufal ve své první vítězství v DTM. Ale závod se pro něj prostě nevyvíjel, tak jak očekával. Předjel jej Bruno Spengler, ztratil cenný čas při druhé zastávce a při vyjetí se zkřížil s týmovým kolegou. Je pochopitelné, že je více, než zklamaný. Obviňování se na veřejnosti, jak to Heinz-Harald učinil v televizi, není náš styl. Předpokládáme, že Heinz-Harald učiní své prohlášení k tomuto výsledku a věříme, že postupem času uvidí své zklamání jinak. Každý z Audi Sport a Audi Sport Team Abt Sportsline učinil maximum k tomu, aby mu dopomohl dosáhnout úspěchu. Měl stejný materiál jako jeho týmoví kolegové a to po celou dobu sezony, která byla pro Audi velmi obtížná. Nyní se musíme rychle rozhodnout, zda Heinz-Harald Frentzen a Audi budou společně sdílet budoucnost. Jsem jím velmi zklamaný.“Foto: Audi Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.