Dnes se posledním závodem završila další sezona šampionátu cestovních vozů DTM, ta s letopočtem 2006.
Mohli jsme vidět strhující boj jezdců o poslední vítězství v sezoně a zakončit tak ročník s úctou. Již čtvrté vítězství si na svůj účet letos připsal Kanaďan Bruno Spengler, sekundu a půl před Jamie Greenem a třetí v cíli skončil Tom Kristensen.
Bruno Spengler (vítěz, DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes): „Dnešek dopadl seriózně. Pět jezdců mezi sebou bojovalo velmi těsně, bylo to podobné, jako jízda na motokáře, prostě zábava. Měli jsme znamenitou strategii, prostě byl to můj den. Se sezonou jsem zcela spokojený, i když to mohlo skončit i titulem. Mým cílem bylo skončit po páté pozice, proto jsme celkově spokojený.“
Jamie Green (2. pozice, Salzgitter-AMG-Mercedes): „Zpočátku jsme jel velmi dobře. byl jsem o hodně rychlejší, než Heinz Harald. Druhá pozice je dobrý závěr sezony. Příští rok musím prolomit smůlu.“
Tom Kristensen (3. pozice, Audi Sport Team Abt): „Tak jak to dopadlo, to byl dobrý závod, nakonec s pódiem jsme spokojený. Měli jsme o sezoně trochu jiné představy, které se nenaplnily. Letos jsme nestačili na Bernda. Obdivuji jeho letošní výkon.“Foto: DTM Media
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?