Dnes se posledním závodem završila další sezona šampionátu cestovních vozů DTM, ta s letopočtem 2006.
Mohli jsme vidět strhující boj jezdců o poslední vítězství v sezoně a zakončit tak ročník s úctou. Již čtvrté vítězství si na svůj účet letos připsal Kanaďan Bruno Spengler, sekundu a půl před Jamie Greenem a třetí v cíli skončil Tom Kristensen.
Bruno Spengler (vítěz, DaimlerChrysler Bank AMG-Mercedes): „Dnešek dopadl seriózně. Pět jezdců mezi sebou bojovalo velmi těsně, bylo to podobné, jako jízda na motokáře, prostě zábava. Měli jsme znamenitou strategii, prostě byl to můj den. Se sezonou jsem zcela spokojený, i když to mohlo skončit i titulem. Mým cílem bylo skončit po páté pozice, proto jsme celkově spokojený.“
Jamie Green (2. pozice, Salzgitter-AMG-Mercedes): „Zpočátku jsme jel velmi dobře. byl jsem o hodně rychlejší, než Heinz Harald. Druhá pozice je dobrý závěr sezony. Příští rok musím prolomit smůlu.“
Tom Kristensen (3. pozice, Audi Sport Team Abt): „Tak jak to dopadlo, to byl dobrý závod, nakonec s pódiem jsme spokojený. Měli jsme o sezoně trochu jiné představy, které se nenaplnily. Letos jsme nestačili na Bernda. Obdivuji jeho letošní výkon.“Foto: DTM Media
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.