O nadcházejícím víkendu se bude loučit s DTM jedna z jeho formulových hvězd. Jean Alesi oznámil v průběhu sezony svůj přestup do jiného šampionátu.
Alesi vstoupil do DTM ihned po skončení své kariéry ve Formuli 1 jako jezdec továrního týmu Mercedesu. Během pěti sezon čtyřikrát zvítězil, ale nikdy nebyl horkým kandidátem na titul.
„Účast v DTM byla dobrou zkušeností, ale s rok starým vozem spokojen být nemohu,“ nastínil skutečný důvod odchodu Francouz.
O jeho budoucím angažmá se zatím pouze spekuluje, ale v průběhu listopadu by mělo být oznámeno. Hovořilo se o FIA GT, WTCC nebo vytrvalostní sérii sportovních prototypů LMES.
Sám Alesi by si chtěl legendární závod na dvacet čtyři hodin vyzkoušet. V souvislosti s představením nového závodního prototypu Peugeotu s turbodieselovým motorem pro Le Mans na autosalonu v Paříži, je poměrně pravděpodobné, že zkušený jezdec bude součástí nového projektu francouzské automobilky.
Foto: dtm.de
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?