O nadcházejícím víkendu se bude loučit s DTM jedna z jeho formulových hvězd. Jean Alesi oznámil v průběhu sezony svůj přestup do jiného šampionátu.
Alesi vstoupil do DTM ihned po skončení své kariéry ve Formuli 1 jako jezdec továrního týmu Mercedesu. Během pěti sezon čtyřikrát zvítězil, ale nikdy nebyl horkým kandidátem na titul.
„Účast v DTM byla dobrou zkušeností, ale s rok starým vozem spokojen být nemohu,“ nastínil skutečný důvod odchodu Francouz.
O jeho budoucím angažmá se zatím pouze spekuluje, ale v průběhu listopadu by mělo být oznámeno. Hovořilo se o FIA GT, WTCC nebo vytrvalostní sérii sportovních prototypů LMES.
Sám Alesi by si chtěl legendární závod na dvacet čtyři hodin vyzkoušet. V souvislosti s představením nového závodního prototypu Peugeotu s turbodieselovým motorem pro Le Mans na autosalonu v Paříži, je poměrně pravděpodobné, že zkušený jezdec bude součástí nového projektu francouzské automobilky.
Foto: dtm.de
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?