Vozy s trojcípou hvězdou získali na Norisringu první čtyři místa v cíli, ale prominentní jezdec Audi Christian Abt poslal dva jezdce Mercedesu ze závodu.
Jean Alesi skončil hned v prvním kole po vzájemném kontaktu. „Kvalifikovat se na čtvrtém místě bylo výborným výsledkem a do startu se víkend vyvíjel skvěle,“ komentoval situaci bývalý jezdec F1. „Ztratil jsem sice pozici ve prospěch Miky, ale pak jsem byl bohužel příliš blízko Christiana Abta, který mi zničil zavěšení zadního kola.“
Ještě naštvanější byl však Jamie Green, kterého poslal Abt mimo trať z vedoucí pozice a připravil ho o vítězství, jež měl Brit na dosah ruky. „Když jsem ho předjel, několikrát do mne najel. Ve 24. kole v nájezdu do Esses znovu, po ztrátě gripu jsem skončil ve zdi a zničil jsem si zadní zavěšení.“
Foto: dtm.de
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?