V Modřicích se odjel třetí závod ANN Cupu 2006, kde diváky a soupeře překvapil svou jízdou Aleš Sirný.
V první jízdě se zdálo, že i tento trojrozjížďkový závod bude opět v harmonii již ostřílených jezdců Dana Šupy, Jozefa Smrtníka, Petra Zelinky a Karla Bařiny. Osttaně to bylo i pořadí v cíli, kde Aleš Sirný ještě dojel na páté pozici. Šestým byl Martin Kovalčík. Nejrychlejší kolo 29,592 a bod vybojoval Dan Šupa.
Na výsledek druhé rozjížďky by však asi bookmaker neuzavřel žádnou sázku, když se po urputných bojích v čele dlouho držel Aleš Sirný, jenž odstartoval z pole position. Nakonec však byl překonán Petrem Zelinkou, jehož motokára byla v této jízdě absolutně nejlépe připravená, nicméně druhá pozice v osmé jízdě šampionátu je skvělý posun vpřed. Startovnímu poli tak roste další dobrý jezdec. Třetí do cíle dorazil Jozef Smrtník a čtvrtý Dan Šupa. Bařina a Kovalčík uzavřeli výsledkovou listinu. Nejrychleji trať v modřiccíh tentokrát zvládl Petr Zelinka, jehož čas se zastavil na 29,594, což je o pouhou 0,001s pomalejší, než Šupův čas z první rozjížďky. Nasvědčuje to tomu, jak je startovní pole v posledních závodech vyrovnané. To také odpovídá bojům na tratích.Zato třetí jízda byla labutí písní nováčka sezony Aleše Sirného. Sirný ze třetí pozice na startu dokázal překonat Karla Bařinu a Martina Kovalčíka a v čele si vybojoval náskok, který držel až do cíle závodu. Petr Zelinka se s motokárou č. 7 tlačil přes téměř celé startovní pole na přední pozice, na lepší, než druhou příčku jeho snaha však nestačila. I když v závěru závodu stahoval na Sirného náskok metr po metru, cíl celý boj vyřešil. Třetí do cíle dorazil Dan Šupa, pátou pozicí se také blýsknul Martin Kovalčík a kalich hořkosti si opět v Modřicích vypil Karel Bařina, kterému zatím letošní sezona nesedla. Jozef Smrtník doplatil na technickou poruchu a skončil své zápolení v boxech. Závodu nechyběly ani strkance, smyky a tuhé boje kolo na kolo. To ale k závodům patří a ANN Cup stále více dokazuje, jak odhodlaní někteří jezdci jsou...
Nyní čeká jezdce malý oddechový čas, protože další závod se uskuteční až kolem 19. června 2006.Foto: AUTO NEWS NETWORK
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?