V Modřicích se odjel třetí závod ANN Cupu 2006, kde diváky a soupeře překvapil svou jízdou Aleš Sirný.
V první jízdě se zdálo, že i tento trojrozjížďkový závod bude opět v harmonii již ostřílených jezdců Dana Šupy, Jozefa Smrtníka, Petra Zelinky a Karla Bařiny. Osttaně to bylo i pořadí v cíli, kde Aleš Sirný ještě dojel na páté pozici. Šestým byl Martin Kovalčík. Nejrychlejší kolo 29,592 a bod vybojoval Dan Šupa.
Na výsledek druhé rozjížďky by však asi bookmaker neuzavřel žádnou sázku, když se po urputných bojích v čele dlouho držel Aleš Sirný, jenž odstartoval z pole position. Nakonec však byl překonán Petrem Zelinkou, jehož motokára byla v této jízdě absolutně nejlépe připravená, nicméně druhá pozice v osmé jízdě šampionátu je skvělý posun vpřed. Startovnímu poli tak roste další dobrý jezdec. Třetí do cíle dorazil Jozef Smrtník a čtvrtý Dan Šupa. Bařina a Kovalčík uzavřeli výsledkovou listinu. Nejrychleji trať v modřiccíh tentokrát zvládl Petr Zelinka, jehož čas se zastavil na 29,594, což je o pouhou 0,001s pomalejší, než Šupův čas z první rozjížďky. Nasvědčuje to tomu, jak je startovní pole v posledních závodech vyrovnané. To také odpovídá bojům na tratích.Zato třetí jízda byla labutí písní nováčka sezony Aleše Sirného. Sirný ze třetí pozice na startu dokázal překonat Karla Bařinu a Martina Kovalčíka a v čele si vybojoval náskok, který držel až do cíle závodu. Petr Zelinka se s motokárou č. 7 tlačil přes téměř celé startovní pole na přední pozice, na lepší, než druhou příčku jeho snaha však nestačila. I když v závěru závodu stahoval na Sirného náskok metr po metru, cíl celý boj vyřešil. Třetí do cíle dorazil Dan Šupa, pátou pozicí se také blýsknul Martin Kovalčík a kalich hořkosti si opět v Modřicích vypil Karel Bařina, kterému zatím letošní sezona nesedla. Jozef Smrtník doplatil na technickou poruchu a skončil své zápolení v boxech. Závodu nechyběly ani strkance, smyky a tuhé boje kolo na kolo. To ale k závodům patří a ANN Cup stále více dokazuje, jak odhodlaní někteří jezdci jsou...
Nyní čeká jezdce malý oddechový čas, protože další závod se uskuteční až kolem 19. června 2006.Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?