Německý jezdec měl nakročeno do Formule 1, přednost dal však dělání věcí podle svého a vydal se vstříc německému šampionátu cestovních vozů DTM.
Od svých prvních kroků dělal věci nejraději podle sebe. Každý pilot měl svůj vzor ze závodních tratí, kterému se chtěl přiblížit. Timo ne, přesto ho zaujala výdrž, která byla vlastní Nigelovi Mansellovi. Brit zašel až tak daleko, že svůj monopost tlačil vlastními silami přes cílovou čáru při nedostatku benzínu. Timo se stal průkopníkem a rozhodl se pro cestu do F1 přes DTM, což vyvolalo obecný údiv. Dnes dal s odstupem času jeho úvahám za pravdu Albers i Paffett.
Timovi koluje v žilách závodnická krev jeho otce, který se živil jako instruktor autoškoly a aktivně působil v různých vytrvalostních sériích. Při prvním startu v monopostu v roce 1995 získal titul "Hvězda zítřka" a o dva roky později ho v německé F3 dokázal porazit pouze Nick Heidfeld. Formule 1 mladého Tima logicky lákala, ale na rozdíl od svého přemožitele se tímto směrem jeho cesta neubírala. Sezona 1998 a 1999 nebyla už tak úspěšná a přes čtyři vítězství k nejlepším nepatřil.
V období 2000 - 2004 závodil Scheider v DTM za Opel a přestože se postupně vypracoval mezi nejúspěšnější jezdce této značky, na lepší než celkovou osmou pozici to nikdy nestačilo. Po pěti letech odešel Timo ruku v ruce se svým zaměstnavatelem z DTM, aby se účastnil vytrvalostních závodů FIA GT s Maserati MC12 týmu Vitaphone Racing a sezonu 2005 dokončil s kolegou Bartelsem jako vicemistr.
FIA GT však Timovy ambice neuspokojilo, proto se snažil o návrat do DTM. Ve věku 27 let je bezesporu zkušeným jezdcem šampionátu, a snad i tato skutečnost sehrála důležitou roli při jeho vyjednávání s Audi. „Snažil jsem se získat angažmá u Audi tři roky, vždy jsem obdivoval tento tým. Přál bych si jezdit pro Audi tak dlouho, jak to jen bude možné a snad i někdy bojovat o titul,“ uvedl po podpisu smlouvy na rok 2006 Timo.
Vyjma malého syna Loris Romea je rodina Timo Scheidera pevně spjata s motorismem, protože i jeho žena Jasmin Rubatto v minulosti aktivně závodila. Společně se potkali na motokárových závodech na Floridě v roce 1999 a přes počáteční antipatie kvůli namyšlenosti a aroganci spojili později své životy úředně.
Datum narození: 10. 11. 1978Místo narození: Lahnstein (Německo)Bydliště: Altach (Rakousko)Koníčky: motokáry, motocykly Website: http://www.timo-scheider.com
Kariéra chronologicky:1989 motokáry1992 1. Winter Cup Kerpen 1993 7. německá Junior Kart Cup 1994 1. NRW Kart Cup, juniorská třída1995 1. německá F Renault 1800 1996 4. německá F Renault 2000 1997 2. německá F3, 3 vítězství 1998 8. německá F3, 3 vítězství 1999 6. německá F3, 1 vítězství 2000 12. DTM - Opel 2001 19. DTM - Opel 2002 8. DTM - Opel 2003 8. DTM - Opel 2004 8. DTM - Opel2005 2. FIA GT - Vitaphone Racing
Škoda měla elektromobily už v roce 1944, podívejte se na unikátní video.
Automotodrom Brno vstupuje do nové závodní sezony s řadou novinek v kalendáři. Hlavním lákadlem je bezesporu návrat světového šampionátu MotoGP™, ale na své si přijdou i příznivci automobilových sérií.
BMW M3 CS Touring přepisuje pravidla sportovních kombíků. Nejostřejší verze legendární M3 přináší nekompromisní výkon, agresivní design a zároveň praktičnost pro každodenní použití. Speciální edice staví na úspěchu modelu M3 Competition Touring, ale přidává ještě větší dávku adrenalinu a emocí. S pohonem M xDrive a vyladěnou dynamikou jde o vůz, který zvládne rodinný výlet i sprint na okruhu. BMW tak znovu dokazuje, že radost z jízdy a praktičnost se mohou dokonale doplňovat.
V zimních měsících se řidiči elektromobilů setkávají se specifickými výhodami i výzvami. Je zkrátka třeba naučit se pár nových věcí a některé dlouhodobé návyky upravit.
Když se řekne off-road, mnozí si představí dobrodružství, náročné podmínky a terén, kde selhávají běžná auta. Společnost Dajbych4x4 se již téměř 30 let specializuje na prodej, úpravy a servis terénních vozů, které nejen splňují, ale často překračují očekávání svých majitelů.
Automobilový svět se dočkal – jeden z nejočekávanějších modelů poslední doby má konečně české ceny. Základní varianta s pohonem zadních kol startuje na částce kolem 1,1 milionu korun, což dává tušit, že půjde o horké zboží pro nadšence i běžné řidiče. Novinka je tak modernější, komfortnější a nabízí dojezd na jedno nabití až 568 kilometrů v ideálních podmínkách.
Škoda Auto potvrzuje svou vedoucí pozici na českém trhu, a to i přes nejistotu v oblasti elektromobility. Vedoucí značky Jiří Maláček věří v růst trhu s elektromobily a zdůrazňuje šance Škody uspět. Přestože Tesla zatím v prodejích elektromobilů vede, Škoda vidí v budoucnosti elektrifikace příležitost k dalšímu posílení.
Situace ve Velké Británii se velmi podobá té v EU. Vláda čelí tlaku ze strany automobilových výrobců, kteří kritizují přísná pravidla podporující elektrická vozidla, jež podle nich narážejí na nízkou poptávku. Informuje o tom BBC.
Škoda Superb přichází s hybridním pohonem, který slibuje revoluci v efektivitě a pohodlí. Velkokapacitní baterie a rychlé nabíjení jsou klíčovými prvky, které tuto novinku odlišují od konkurence. Výroba začíná už tento kvartál, a tak brzy zjistíme, zda papírové hodnoty odpovídají realitě.
Mercedes-Benz třídy E stanovil nový standard automobilové bezpečnosti, když byl v roce 2024 oceněn organizací Euro NCAP jako Best Performer za své výjimečné výsledky v bezpečnostních testech, čímž se stal nejbezpečnějším vozem testovaným v uplynulém roce.
Škoda tradičně, jak jsou už roky zákazníci české automobilky zvyklí, klade důraz na funkčnost a pohodlí, což potvrzuje i nový model Elroq. Velkorysý prostor, chytré úložné prvky a promyšlené detaily zavazadlového prostoru usnadňují každodenní život a zvyšují komfort užívání vozu.
Audi koncem roku 2024 zahájilo předprodej zcela nové plně elektrické řady A6 e-tron, která přichází na platformě PPE. Nabízí se ve dvou karosářských variantách – Sportback a Avant – a čtyřech verzích pohonu. Základní model začíná na ceně 1 659 900 Kč. Nové Audi A6 e-tron překvapuje dlouhým dojezdem až 756 km na jedno nabití a rychlým nabíjením. Tato modelová řada nastavuje nové standardy v oblasti elektromobility.