Hockenheimring - 1. test: Laurent Aiello a Heinz Harald Frentzen, to jsou dva nejrychlejší jezdci prvního pátečního testu, který proběhl dnes dopoledne.
Prvním testem na trati Hockenheimring Baden-Württemberg odstartovalo dvacet jezdců poslední závodní víkend sezony 2005, kde zatím panuje pravé podzimní sychravé počasí s teplotou kolem 13° C.
Na osychající trati Laurent Aiello (1. pozice) s týmovým kolegou Heinz Harald Frentzenem (2. pozice) zajistili s vozy Opel Vectra GTS V8 nejrychlejší časy dopoledního testu. Třetí pozice patřila Frank Stipplerovi a jeho loňskému vozu Audi A4 2004 DTM.
Gary Paffett a Mattias Ekström, jezdci bojující o titul mistra 2005 skončili až 1,2 sekundy za vítězným Aiellem. Ve výsledkové tabulce jim tak patří 13. respektive 14. pozice.
Foto: Opel Performance
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.