DTM od začáítku letošní sezony vysílá každou session (od testů až po závod) online na stránce www.dtm.de v eteru FUNRADIA, kde můžete naživo slyšet co se právě děje na trati.
Pro poslední závodní víkend organizátoři DTM tuto službu více rozšířili a to na na online vysílání 24 hodin denně (po dobu 3 dní). V průběhu celé sezony vysílání probíhalo jen od startu dané session až po její skončení.
O tomto víkendu tedy můžete poslouchat od prvního testu DTM až po poslední doplňkový závod. Na programu závodního víkendu jsou: DTM, Formula 3 Euro Series, Porsche Carrera Cup, Seat Leon Supercopa, ADAC VW Polo Cup a Formula BMW ADAC Championship.
Je tedy co poslouchat!
Víkendem vás budou provázet Stefan Moser a Björn Widmann a bude možné poslouchat živé rozhovory, hudbu a aktuální dění na trati. Závod pak budou již tradičně komentovat Burkhard Bechtel a Stefan Heinrich.
POZOR!!! Jen v německé mutaci stránky www.dtm.de
Příjemnou zábavu přeje AUTO NEWS NETWORK
Foto: dtm.de
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?