DTM od začáítku letošní sezony vysílá každou session (od testů až po závod) online na stránce www.dtm.de v eteru FUNRADIA, kde můžete naživo slyšet co se právě děje na trati.
Pro poslední závodní víkend organizátoři DTM tuto službu více rozšířili a to na na online vysílání 24 hodin denně (po dobu 3 dní). V průběhu celé sezony vysílání probíhalo jen od startu dané session až po její skončení.
O tomto víkendu tedy můžete poslouchat od prvního testu DTM až po poslední doplňkový závod. Na programu závodního víkendu jsou: DTM, Formula 3 Euro Series, Porsche Carrera Cup, Seat Leon Supercopa, ADAC VW Polo Cup a Formula BMW ADAC Championship.
Je tedy co poslouchat!
Víkendem vás budou provázet Stefan Moser a Björn Widmann a bude možné poslouchat živé rozhovory, hudbu a aktuální dění na trati. Závod pak budou již tradičně komentovat Burkhard Bechtel a Stefan Heinrich.
POZOR!!! Jen v německé mutaci stránky www.dtm.de
Příjemnou zábavu přeje AUTO NEWS NETWORK
Foto: dtm.de
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.