Paffetta delí od zisku titulu iba jediný bod, ale napriek tumu chce tvrdo bojovať o víťazstvo v posledných pretekoch sezóny.
Jeho najväčší rival v tejto vyrovnanej sezóne Mattias Ekström potrebuje na zisk titulu vyhrať za predpokladu, že Gary Paffett nebude vôbec bodovať. Niečo podobné už poznáme z roku 2003 vo Formuli 1.
Gary však odmieta teóriu, že by šiel v týchto pretekoch na istotu s tým, že na poistenie titulu mu postačuje posledné ôsme bodované miesto. Mattias ešte pred predposledným podujatím v šampionáte viedol, ale Istanbul bol pre neho veľmi osudným a neodniesol si z Turecka ani bod.
"Je to zaujímavý pocit mať odrazu nádskok deväť bodov. Obzvlášť, keď v posledných pretekoch nebol medzi nami väčší, ako jednobodový rozdiel," povedal Paffett. "Zatiaľ nie som šampiónom a môže sa stať čokoľvek."
23. októbra budeme svedkami posledných pretekov sezóny na okruhu v Hockenheime a môžeme očakávať vaľké napätie o post šampióna. Napriek výhode, akou disponuje Gary, tento Angličan sľubuje, že bude bojovať dokonca a svoj titul by najradšej získal víťazstvom.
"Viem, že potrebujem iba jediný bod, ale do Hockenheimu idem vyhrať, pretože je to ten najlepší spôsob, ako získať titul."
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?