Paffetta delí od zisku titulu iba jediný bod, ale napriek tumu chce tvrdo bojovať o víťazstvo v posledných pretekoch sezóny.
Jeho najväčší rival v tejto vyrovnanej sezóne Mattias Ekström potrebuje na zisk titulu vyhrať za predpokladu, že Gary Paffett nebude vôbec bodovať. Niečo podobné už poznáme z roku 2003 vo Formuli 1.
Gary však odmieta teóriu, že by šiel v týchto pretekoch na istotu s tým, že na poistenie titulu mu postačuje posledné ôsme bodované miesto. Mattias ešte pred predposledným podujatím v šampionáte viedol, ale Istanbul bol pre neho veľmi osudným a neodniesol si z Turecka ani bod.
"Je to zaujímavý pocit mať odrazu nádskok deväť bodov. Obzvlášť, keď v posledných pretekoch nebol medzi nami väčší, ako jednobodový rozdiel," povedal Paffett. "Zatiaľ nie som šampiónom a môže sa stať čokoľvek."
23. októbra budeme svedkami posledných pretekov sezóny na okruhu v Hockenheime a môžeme očakávať vaľké napätie o post šampióna. Napriek výhode, akou disponuje Gary, tento Angličan sľubuje, že bude bojovať dokonca a svoj titul by najradšej získal víťazstvom.
"Viem, že potrebujem iba jediný bod, ale do Hockenheimu idem vyhrať, pretože je to ten najlepší spôsob, ako získať titul."
Foto: AUTO NEWS NETWORK
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?