Hyundai Motor rozšiřuje po letošní premiéře třetí generace modelové řady i20 portfolio modelů N Line o zcela novou verzi i20 N Line. Nejnovější člen rodiny Hyundai disponuje v exteriéru a interiéru designovými prvky inspirovanými vysokovýkonnými modely Hyundai N. Výsledkem jsou zážitky z ještě dynamičtější jízdy.
Zcela nový model i20 N Line kombinuje komplexní výbavu třetí generace modelové řady i20 v oblastech konektivity a bezpečnosti se sportovním charakterem verzí N Line umocněným řadou detailů v interiéru a exteriéru.
„Se zcela novou verzí i20 N Line poprvé zařazujeme do modelové řady i20 zvlášť elegantní a sportovní stupeň výbavy,“ říká Andreas-Christoph Hofmann, viceprezident společnosti Hyundai Motor Europe, odpovědný za marketing a produkt. „Tímto novým modelem vycházíme vstříc požadavkům ještě širšího okruhu zákazníků, jimž nabídneme exkluzivní sportovní styl inspirovaný naší značkou N, abychom zdůraznili aktivní účast naší značky v motoristickém sportu.“
Vnější design zcela nového modelu i20 N Line s vytříbenou estetikou a výraznými tvary vychází z designérské identity značky Hyundai, „smyslné sportovnosti“, a zahrnuje sportovní designové prvky v mimořádně ušlechtilé interpretaci. Speciální přední nárazník je zvýrazněn exkluzivní šedou charakterovou linií, umocňující sportovního ducha. Elegantní černá kaskádovitá maska chladiče je zdobena logem N Line. Mřížka masky chladiče vychází z motivu šachovnicové vlajky, čímž zvýrazňuje vzhled zcela nového modelu i20 N Line, inspirovaný závodními okruhy.
Vliv motoristického sportu na design tohoto nového automobilu Hyundai řady N Line je patrný také ze sportovních šedých ozdobných prvků a elegantního zadního nárazníku, který kombinuje ještě atraktivnější vzhled s vylepšenými aerodynamickými vlastnostmi. Trojúhelníková mlhovka ve spojení s chromovanou dvojitou koncovkou výfuku dodává celkovému vzhledu zcela nového modelu i20 N Line ještě více dynamiky a odlišuje ho od výchozího modelu i20.
Zákazníci si mohou zcela nový model i20 N Line objednávat s jednou ze čtyř nabízených barev karoserie: Phantom Black, Aurora Gray, Polar White a Brass. V kombinaci s lakem Polar White se pro i20 N Line dodává na přání dvoubarevné lakování se střechou v odstínu Phantom Black, čímž se ještě více rozšiřují možnosti individualizace.
V interiéru zcela nového modelu i20 N Line zákazníci ocení sportovní sedadla N s logem N a exkluzivním červeným prošíváním, nebo ze speciálního volantu N. Mezi další vylepšení stupně výbavy N Line patří kovové pedály a kůží obšitá hlavice řadicí páky N s červenými ozdobnými prvky.
Zcela nový i20 N Line je nabízen se dvěma motory. Kromě standardního motoru MPI 1,2 litru s výkonem 84 k si mohou zákazníci vybrat jednotku T-GDI 1,0 litru ve dvou výkonových variantách, 100 k nebo 120 k. Verze s agregátem T-GDI 1,0 litru nabízí optimalizované odpružení, rychlejší reakce motoru a sportovnější zvuk výfuku pro ještě podmanivější zážitky z jízdy. Zcela nový i20 N Line je k dispozici s 48V technologií mild-hybridního pohonu, která zajišťuje ještě vyšší úspornost. Tato technologie se dodává na přání pro motor 1.0 T-GDI s výkonem 100 k a standardně s jednotkou 1.0 T-GDI o výkonu 120 k. Další inovací nabízenou v kombinaci s 48V mild-hybridním systémem je inteligentní mechanická převodovka iMT (Intelligent Manual Transmission), s níž je spotřeba paliva ještě nižší. Zcela nový model i20 N Line nabízí speciální 17“ kola z lehké slitiny s dvoubarevnou povrchovou úpravou, umocňující zážitky z dynamické jízdy.
Stejně jako výchozí model nabízí i zcela nová verze i20 N Line nejnovější variantu technologie Hyundai Bluelink, která zahrnuje širokou škálu služeb pro síťově propojené automobily. Jedná se například o služby Hyundai Live Services nebo dálkové ovládání funkcí prostřednictvím aplikace Bluelink pro chytré telefony. Zcela nový model i20 je rovněž vybaven bezpečnostními systémy Hyundai SmartSense a splňuje nejpřísnější evropské standardy.
Hyundai rozšiřuje se zcela novým modelem i20 N Line novou generaci modelové řady i20 o další stupeň výbavy, a zákazníkům tak nabízí ještě širší výběr.
Zcela nový model i20 N Line bude v Evropě k dispozici od jara 2021.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.