Modernizovaná verze dynamického čtyřdveřového vozu se splývavou zádí bude uvedena na trh společně s druhou karosářskou variantou Arteon Shooting Brake. Zaujmou novými technicky vyspělými pohony a inteligentní komfortním a asistenčním systémem.
Arteon je avantgardním, dynamickým a hospodárným automobilem, který ztělesňuje „gran turismo“, cestování ve velkém stylu, v podání značky Volkswagen. Volkswagen nyní zveřejnil první výhled na nový model Arteon. Kromě klasického vozu kategorie „gran turismo“ bude v rámci této modelové řady nově nabízena i druhá karosářská varianta, s označením Shooting Brake. Ta se vyznačuje dynamicky elegantním vzhledem a pozoruhodnou variabilitou verzí Variant. Klaus Bischoff, šéfdesignér koncernu a značky Volkswagen, k tomu říká: „S modelem Arteon Shooting Brake jsme vytvořili novou rovnováhu rychlosti, síly a prostoru.“
Volkswagen představí u příležitosti debutu druhé karosářské verze Arteonu rozsáhlou modernizaci této modelové řady. V interiéru čeká na cestující zcela nové uživatelské prostředí, které koresponduje s exkluzivním charakterem modelu Arteon. Nejvyšší úroveň konektivity poskytnou nejnovější informační a zábavní systémy na základě třetí generace modulární platformy MIB3. Novou technikou kromě toho disponuje také optimalizovaná paleta pohonů.
Všem motorům je společná vysoká hospodárnost společně s nízkými emisemi a mimořádně vysokými hodnotami točivého momentu. Maximální hospodárnosti bylo dosaženo inovativní technikou v konstrukci motoru a výfukové soustavy, díky níž je Arteon skvěle připraven na budoucnost. Výbava avantgardní modelové řady byla rozšířena také o inteligentní asistenční systémy. Příkladem je „Travel Assist“. Jeho prostřednictvím mohou řidiči nových modelů Arteon v případě potřeby poprvé využívat funkci vysoce automatizované jízdy. Volkswagen tak dokáže při cestování – pod dohledem řidiče – převzít až do rychlosti jízdy 210 km/h kontrolu nad řízením, zrychlováním a brzděním.
Světová premiéra modelů Arteon a Arteon Shooting Brake se uskuteční v červnu, kdy budou zveřejněny také podrobné informace.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?