Společnost Hyundai zveřejnila první letmý pohled na nový model Santa Fe. Nejnovější generace vlajkové lodi společnosti v segmentu SUV a její nejdéle prodávaný model SUV bude mít důstojný a charismatický vnější design. Vylepšení vnitřního designu umocňují prémiový charakter interiéru a zvyšují komfort posádky.
První fotografie odhaluje několik nových stylistických prvků. Mezi ně patří propojení masky chladiče a světel pro denní svícení, které je součástí nového přístupu s označením „integrovaná architektura“. Široká maska chladiče propůjčuje novému modelu Santa Fe odvážného ducha, zatímco geometrický vzor na masce chladiče vytváří stereoskopický vzhled. Robustní charakter završují nová světla pro denní svícení ve tvaru písmene T. Nové Santa Fe je díky nim snadno rozpoznatelné dokonce i z dálky.
Hyundai představí také novou řadu elektrifikovaných pohonů. Zákazníci tak budou mít poprvé na výběr hybridní pohony s možností vnějšího nabíjení i bez ní. Nové Santa Fe bude navíc prvním modelem Hyundai v Evropě a prvním SUV značky Hyundai na celém světě, zkonstruovaném na základě zcela nové platformy pro vozidla Hyundai. Třetí generace této platformy umožňuje významná zlepšení provozních vlastností, ovladatelnosti a bezpečnosti. Kromě toho je koncipována i pro elektrifikované pohony.
Nové Santa Fe se začne v Evropě prodávat ve čtvrtém čtvrtletí 2020. Podrobnější informace budou zveřejněny v nadcházejících týdnech.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.