Společnost Hyundai zveřejnila první letmý pohled na nový model Santa Fe. Nejnovější generace vlajkové lodi společnosti v segmentu SUV a její nejdéle prodávaný model SUV bude mít důstojný a charismatický vnější design. Vylepšení vnitřního designu umocňují prémiový charakter interiéru a zvyšují komfort posádky.
První fotografie odhaluje několik nových stylistických prvků. Mezi ně patří propojení masky chladiče a světel pro denní svícení, které je součástí nového přístupu s označením „integrovaná architektura“. Široká maska chladiče propůjčuje novému modelu Santa Fe odvážného ducha, zatímco geometrický vzor na masce chladiče vytváří stereoskopický vzhled. Robustní charakter završují nová světla pro denní svícení ve tvaru písmene T. Nové Santa Fe je díky nim snadno rozpoznatelné dokonce i z dálky.
Hyundai představí také novou řadu elektrifikovaných pohonů. Zákazníci tak budou mít poprvé na výběr hybridní pohony s možností vnějšího nabíjení i bez ní. Nové Santa Fe bude navíc prvním modelem Hyundai v Evropě a prvním SUV značky Hyundai na celém světě, zkonstruovaném na základě zcela nové platformy pro vozidla Hyundai. Třetí generace této platformy umožňuje významná zlepšení provozních vlastností, ovladatelnosti a bezpečnosti. Kromě toho je koncipována i pro elektrifikované pohony.
Nové Santa Fe se začne v Evropě prodávat ve čtvrtém čtvrtletí 2020. Podrobnější informace budou zveřejněny v nadcházejících týdnech.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?