Premiéra nového Porsche 911 Targa 4 a Targa 4S

bohy / AutoRoad.cz, 20. května 2020, 12:33 Google+

Stuttgartský výrobce sportovních vozů Porsche oficiálně představil novinky v podobě 911 Targa 4 a 911 Targa 4S modelový ročník 2021.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Porsche 911 Targa

Porsche 911 Targa | foto: Porsche

Sdílejte článek

Jak jsme u vozů Porsche 911 zvyklí, nejedná se u nových modelů o žádnou revoluci, ale pouze o evoluci. Koncepčně je nová Targa prakticky totožná s tou odcházející. Stále má velké zadní okno, ochranný oblouk u B sloupku a snímatelnou střechu.

Targy modelového ročníku 2021 jsou vybaveny přeplňovaným 3 litrovým plochým šestiválcem typu boxer. V modelu Targa 4 je motor naladěn na výkon 380 koní při 6500 ot./min a točivý moment 450 N.m. je k dispozici mezi 1950 až 5000 ot./min. Výkonnější Targa 4S nabízí výkon 444 koní a točivý moment 530 N.m. Obě varianty používají standardně 8 stupňovou dvouspojkovou automatickou převodovku PDK s inteligentním pohonem všech čtyř kol Prosche Traction Managment. Silnější Targu 4S je možné na přání zákazníka vybavit 7 stupňovou manuální převodovkou.

Za výkony motoru nezaostává ani celková dynamika vozů. 911 Targa 4 zrychluje z 0 na 100 km/h během 4,2 sekund a její maximální rychlost činí 289 km/h. 444 koňová Targa 4S zvládá zrychlit z 0 na 100 km/h za úžasných 3,6 sekundy a dokáže překročit bájnou hranici 300 km/h. Její přesné maximum je 304 km/h.

img-responsive

Porsche 911 Targa | foto: Porsche

img-responsive

Porsche 911 Targa | foto: Porsche

img-responsive

Porsche 911 Targa | foto: Porsche

img-responsive

Porsche 911 Targa | foto: Porsche

Porsche Targa 4 vyjíždí na 19" kolech s pneumatikami 235/40 vpředu a 20" s pneumatikami 295/35 pro kola zadní nápravy. Targa 4S má vpředu 20" s pneumatikami 245/35 a vzadu dokonce 21" kola s pneumatikami 305/30.

Ceny doposud nebyly stanoveny, ale lze předpokládat, že se budou pohybovat od 3,3 milionu Kč pro model Targa 4 a od 3,7 milionu pro Targu 4S.

Vytisknout

Diskuze: Premiéra nového Porsche 911 Targa 4 a Targa 4S

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen slibuje, že ID.4 se snadno řídí ve městě, na okresních silnicích i na dálnici

Jak chce Volkswagen zařídit, aby těžké a vysoké ID.4 skvěle jezdilo? Kdekoliv...

Peugeot 2008 GT Line

Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

Sbarro Super Eight

Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

Peugeot 4008 a 5008

S čím se Peugeot pochlubí na autosalonu v Číně? My už to vime

Ford u nás nabídne špičkový Mustang Mach 1 s osmiválcem 5,0 l a manuální převodovkou za 1 649 900 Kč

Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

Výroba modelu ŠKODA OCTAVIA v Mladé Boleslavi

VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

Škoda zahajuje dopravně-bezpečnostní kampaň "Stay On The Safe Side" pro cyklisty i motoristy

Může nám být na silnici mnohem příjemněji?

Toyota 2000 GT

Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

Přepracované Subaru BRZ dostalo opět atmosférický boxer s větším objemem a nižší těžiště

Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Hyundai Tucson ADVENTURE

Test Hyundai Tucson ADVENTURE 1,6 CRDI DTC7, pro výlety jako stvořený

Honda e

Německým autem roku nečekaně cizinec. Čím přesvědčil porotu proti domácím premiantům?

Škoda Slavia v emocionální karosářské verzi spider je sedmým plně funkčním žákovským vozem automobilky

Škoda Slavia nečekaně v Británii. Za volant usedli novináři. A výsledek?

Největší hybridní SUV Toyota Highlander přichází na český trh

V sedmimístném SUV Toyota Highlander králem. Navíc se terénu nebojí a spotřebou nešokuje

Škoda Enyaq iV se osvědčila jako ředitelský vůz při cyklistickém závodě La Vuelta kolem Španělska

Škoda Enyaq iV se osvědčila jako ředitelský vůz

Honda použila u nového Jazzu jako první ve třídě přední středový airbag

Honda Jazz e:HEV zářila při zpřísněných testech Euro NCAP

reklama

Doporučujeme

tažné zařízení Brink

Otázka bezpečné jízdy: Pouze certifikované tažné zařízení znamená stoprocentní…

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Ford Mustang Mach 1 s V8 a 460 koňmi bude i v Česku. A za atraktivní peníz

  2. VIDEO: Montáž Škody Octavia v Mladé Boleslavi. Tohle zůstává kupujícímu skryté

  3. Test Peugeot 2008 GT-line 1,5 BlueHDi 130 EAT8, naftový lvíček boduje vzhledem jak zvenčí, tak zevnitř

  4. Nejšílenější Hot Hatch osmdesátek? Zřejmě Sbarro Super Eight s motorem V8 od Ferrari

  5. Toyota 2000GT se prodala za pořádný balík. Proč by verze pro Bonda Coneryho změnila historii?

  6. Světová premiéra dlouho očekávaného Subaru BRZ

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud