První pohled na nový model i30 odhaluje jeho modernizovaný design. Fotografie verze N Line ukazují výraznější estetické pojetí a ostřejší styl. Světová premiéra nového modelu i30 se uskuteční na Ženevském autosalonu v březnu 2020.
Společnost Hyundai zveřejnila fotografie, umožňující první letmý pohled na nový model i30 před jeho březnovou oficiální světovou premiérou na Ženevském autosalonu 2020. Modernizovaná modelová řada Hyundai i30 zaujme především ještě atraktivnějším a osobitějším vzhledem s ostřejšími rysy a výraznějším charakterem. Nově navrženy byly například nárazníky nebo světlomety LED.
První upoutávkou na modernizovanou modelovou řadu Hyundai i30 jsou fotografie verze N Line, na nichž jsou viditelné některé z nejvýznamnějších nových stylistických prvků. Na snímcích je patrný nově navržený přední nárazník společně s novou maskou chladiče opatřenou modernizovanou síťovou mřížkou. Uvedené změny umocnily šířku a dynamický charakter nového modelu i30. Tyto prvky jsou doplněny novými světlomety LED s integrovanými světly pro denní svícení ve tvaru písmene V. Vůz díky tomu zanechá už na první pohled ještě silnější dojem.
V nadcházejících týdnech budou zveřejněny další fotografie, na nichž budou zřetelné i ostatní výjimečné stylistické prvky nového modelu i30. Mezi ně patří například nový zadní nárazník, zadní svítilny a nově navržená kola z lehké slitiny s ráfky průměru 16, 17 nebo 18 palců. Vylepšen byl rovněž design interiéru. Mezi modernizovanými prvky vnitřní výbavy nalezneme mimo jiné nový digitální panel přístrojů nebo větší displej s úhlopříčkou 10,25 palce.
Hyundai uvede v rámci nové modelové řady i30 na trh také verzi N Line na základě oblíbené karosářské varianty i30 Kombi. Poprvé tak bude sportovní úroveň výbavy nabízena pro všechny karosářské verze modelu i30.
Nový model i30 bude představen na Ženevském autosalonu v březnu 2020. Podrobnější informace budou zveřejněny v blízké budoucnosti.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?