Dvěma exkluzivními designovými skicami ukazuje Škoda poprvé podobu nové generace modelu Škoda Octavia. Čtvrtá generace nejprodávanějšího modelu v historii značky Škoda bude díky novému designovému jazyku značky výrazně emocionálnější a bude spojovat kompaktní rozměry s velkorysou prostorností.
Designové skici ukazují podlouhlou, plynulou siluetu nové generace modelu Škoda Octavia se střechou, klenutou ve stylu karoserie kupé. Vzhled vozu také ovlivňuje výrazná příď, velká kola a skupinová světla s krystalickými prvky.
Čtvrtá generace bestselleru bude v této jedinečné úspěšné historii pokračovat. Dosud bylo vyrobeno více než 6,5 milionu vozů tohoto klíčového modelu, jehož výroba začala před 60 lety.
Designová skica nové generace modelu Škoda Octavia ukazuje podlouhlou, elegantní karoserii, která působí téměř jako kupé a má výraznou příď.
Mohutný vzhled nové generace modelu Octavia dotvářejí velká kola, na zádi vyniknou precizní linie a skupinová světla s krystalickými prvky.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?