Nový Golf přijíždí ke startovní čáře. Již osmá generace bestselleru s více než 35 miliony vyrobenými vozy vstoupí svých designem a digitálními inovacemi do nové epochy, éry elektrifikovaných pohonů, digitalizovaných a síťově propojených interiérů, asistované jízdy a funkcí i služeb, používajících připojení k internetu. Nová generace modelové řady Golf bude tuto epochu utvářet novými impulzy.
Nový Volkswagen Golf: I navzdory maskování lze rozpoznat, že se pod černo-bílými pruhy schovává pětidveřový hatchback s působivými proporcemi. A ani nijak neskrývá, že je Golfem – jeho vizuální DNA je totiž nezaměnitelná. Bližší pohled navíc prozradí, že součástí maskování je dokonce označení „Golf“.
Ušlechtilé detaily nového designu však maskování účinně chrání před zvědavými pohledy. Klaus Bischoff, šéfdesignér značky Volkswagen, k tomu říká: „Jisté detaily nového Golfu ještě nemůžeme prozradit. Jeho elegantní proporce však skrývat nechceme.“
Šéfdesignér k tomu ještě dodává: „Osmá generace bude přitahovat pohledy!“ Odpočítávání do jejího debutu již běží.
Nový Golf oslaví světovou premiéru na podzim 2019.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.