Cupra vychází vstříc požadavkům budoucnosti a propojuje vysoké výkony vyspělého poháněcího ústrojí se sofistikovaným, emocionálním designem.
Cupra odhaluje svou vizi budoucnosti v podobě exkluzivního konceptu, který kombinuje siluetu čtyřdveřového crossoveru s robustním charakterem SUV a elegancí sportovního kupé. První Cupra s výhradně elektrickým pohonem pro silniční provoz se vyznačuje atraktivními, odvážnými proporcemi, které jsou elektrickým srdcem vozu ještě více zvýrazněny.
Exteriér vozidla snoubí jedinečnost a sofistikovanost. Nový koncepční vůz Cupra přináší do svého segmentu atletické proporce a nový druh energie. Příď vozidla harmonicky propojuje vytříbenou estetiku se sportovním charakterem. Každý otvor zvyšuje účinnost s cílem prodloužit dojezd vozidla. Nízko umístěné osvětlené logo Cupra přitahuje pozornost k nevšednímu charakteru tohoto elektromobilu.
Záď bez koncovek výfukové soustavy je vybavena difuzorem, který vylepšuje aerodynamiku, ale také vytváří emocionální pocit asociovaný s vysokými výkony. Celkový dojem umocňují elegantní zadní svítilny v celé šířce vozidla, do nichž je vloženo logo Cupra:
Koncepční vůz Cupra bude vystaven ve světové premiéře na letošním mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.