Cupra vychází vstříc požadavkům budoucnosti a propojuje vysoké výkony vyspělého poháněcího ústrojí se sofistikovaným, emocionálním designem.
Cupra odhaluje svou vizi budoucnosti v podobě exkluzivního konceptu, který kombinuje siluetu čtyřdveřového crossoveru s robustním charakterem SUV a elegancí sportovního kupé. První Cupra s výhradně elektrickým pohonem pro silniční provoz se vyznačuje atraktivními, odvážnými proporcemi, které jsou elektrickým srdcem vozu ještě více zvýrazněny.
Exteriér vozidla snoubí jedinečnost a sofistikovanost. Nový koncepční vůz Cupra přináší do svého segmentu atletické proporce a nový druh energie. Příď vozidla harmonicky propojuje vytříbenou estetiku se sportovním charakterem. Každý otvor zvyšuje účinnost s cílem prodloužit dojezd vozidla. Nízko umístěné osvětlené logo Cupra přitahuje pozornost k nevšednímu charakteru tohoto elektromobilu.
Záď bez koncovek výfukové soustavy je vybavena difuzorem, který vylepšuje aerodynamiku, ale také vytváří emocionální pocit asociovaný s vysokými výkony. Celkový dojem umocňují elegantní zadní svítilny v celé šířce vozidla, do nichž je vloženo logo Cupra:
Koncepční vůz Cupra bude vystaven ve světové premiéře na letošním mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?