Cupra vychází vstříc požadavkům budoucnosti a propojuje vysoké výkony vyspělého poháněcího ústrojí se sofistikovaným, emocionálním designem.
Cupra odhaluje svou vizi budoucnosti v podobě exkluzivního konceptu, který kombinuje siluetu čtyřdveřového crossoveru s robustním charakterem SUV a elegancí sportovního kupé. První Cupra s výhradně elektrickým pohonem pro silniční provoz se vyznačuje atraktivními, odvážnými proporcemi, které jsou elektrickým srdcem vozu ještě více zvýrazněny.
Exteriér vozidla snoubí jedinečnost a sofistikovanost. Nový koncepční vůz Cupra přináší do svého segmentu atletické proporce a nový druh energie. Příď vozidla harmonicky propojuje vytříbenou estetiku se sportovním charakterem. Každý otvor zvyšuje účinnost s cílem prodloužit dojezd vozidla. Nízko umístěné osvětlené logo Cupra přitahuje pozornost k nevšednímu charakteru tohoto elektromobilu.
Záď bez koncovek výfukové soustavy je vybavena difuzorem, který vylepšuje aerodynamiku, ale také vytváří emocionální pocit asociovaný s vysokými výkony. Celkový dojem umocňují elegantní zadní svítilny v celé šířce vozidla, do nichž je vloženo logo Cupra:
Koncepční vůz Cupra bude vystaven ve světové premiéře na letošním mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu nad Mohanem.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.