Škoda zvýrazňuje emocionální vzhled modelů Škoda Octavia a Škoda Octavia Combi novým paketem Dynamic Plus. Možnost individualizace zahrnuje černé charakteristické detaily karoserie, interiér ozvláštňují sportovní sedadla, hliníkové pedály, sportovní volant a černé obložení stropu. Paket Dynamic Plus je k dispozici s většinou motorizací. Novými prvky posouvá bestseller opticky blíže k modelům RS.
Nový paket Dynamic Plus pro modely Škoda Octavia a Škoda Octavia Combi optickými detaily zvýrazňuje dynamický a elegantní charakter tohoto modelu. Vedle černých vnějších zpětných zrcátek, černého rámečku masky chladiče a ztmavených skel Sunset nabídne paket Dynamic Plus také přední spoiler s černým sportovním lemem. Součástí výbavy je také černý zadní difuzor a černý spoiler na víku zavazadlového prostoru karosářské verze liftback.
Vedle sedmnáctipalcových kol Trius z lehkých slitin, lakovaných černou metalízou, jsou k dispozici další sady kol: dvoubarevná kola Hawk o průměru 17 palců v leštěném stříbrném a lesklém černém odstínu. V rozměru 18 palců je to dvoubarevný model Vega, rovněž v černém lesklém a stříbrném leštěném laku a matně černá kola Turini. Elegantní a dynamický styl přináší do interiéru i sportovní sedadla, černý strop a multifunkční sportovní volant.
Modely Škoda Octavia i mimořádně univerzální a praktická Škoda Octavia Combi mají pro modelovou paletu značky mimořádný význam. S debutem první novodobé generace modelu Octavia v roce 1996 začala aktuální úspěšná historie značky Škoda . Dnes už je bestseller, vyráběný v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi, synonymem české automobilky a je považován za srdce značky.
V současné době se v segmentu kompaktních vozů úspěšně prosazuje již třetí generace. Dosud bylo zákazníkům dodáno více než 5,5 milionů vozů Octavia a Octavia Combi. Modelová řada Octavia dokonale zosobňuje typické hodnoty značky Škoda - vysokou kvalitu dílenského zpracování, moderní techniku, velkorysou nabídku místa pro posádku i zavazadla a výborný poměr ceny a užitné hodnoty.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?