Škoda zvýrazňuje emocionální vzhled modelů Škoda Octavia a Škoda Octavia Combi novým paketem Dynamic Plus. Možnost individualizace zahrnuje černé charakteristické detaily karoserie, interiér ozvláštňují sportovní sedadla, hliníkové pedály, sportovní volant a černé obložení stropu. Paket Dynamic Plus je k dispozici s většinou motorizací. Novými prvky posouvá bestseller opticky blíže k modelům RS.
Nový paket Dynamic Plus pro modely Škoda Octavia a Škoda Octavia Combi optickými detaily zvýrazňuje dynamický a elegantní charakter tohoto modelu. Vedle černých vnějších zpětných zrcátek, černého rámečku masky chladiče a ztmavených skel Sunset nabídne paket Dynamic Plus také přední spoiler s černým sportovním lemem. Součástí výbavy je také černý zadní difuzor a černý spoiler na víku zavazadlového prostoru karosářské verze liftback.
Vedle sedmnáctipalcových kol Trius z lehkých slitin, lakovaných černou metalízou, jsou k dispozici další sady kol: dvoubarevná kola Hawk o průměru 17 palců v leštěném stříbrném a lesklém černém odstínu. V rozměru 18 palců je to dvoubarevný model Vega, rovněž v černém lesklém a stříbrném leštěném laku a matně černá kola Turini. Elegantní a dynamický styl přináší do interiéru i sportovní sedadla, černý strop a multifunkční sportovní volant.
Modely Škoda Octavia i mimořádně univerzální a praktická Škoda Octavia Combi mají pro modelovou paletu značky mimořádný význam. S debutem první novodobé generace modelu Octavia v roce 1996 začala aktuální úspěšná historie značky Škoda . Dnes už je bestseller, vyráběný v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi, synonymem české automobilky a je považován za srdce značky.
V současné době se v segmentu kompaktních vozů úspěšně prosazuje již třetí generace. Dosud bylo zákazníkům dodáno více než 5,5 milionů vozů Octavia a Octavia Combi. Modelová řada Octavia dokonale zosobňuje typické hodnoty značky Škoda - vysokou kvalitu dílenského zpracování, moderní techniku, velkorysou nabídku místa pro posádku i zavazadla a výborný poměr ceny a užitné hodnoty.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?