Škoda zvýrazňuje emocionální vzhled modelů Škoda Octavia a Škoda Octavia Combi novým paketem Dynamic Plus. Možnost individualizace zahrnuje černé charakteristické detaily karoserie, interiér ozvláštňují sportovní sedadla, hliníkové pedály, sportovní volant a černé obložení stropu. Paket Dynamic Plus je k dispozici s většinou motorizací. Novými prvky posouvá bestseller opticky blíže k modelům RS.
Nový paket Dynamic Plus pro modely Škoda Octavia a Škoda Octavia Combi optickými detaily zvýrazňuje dynamický a elegantní charakter tohoto modelu. Vedle černých vnějších zpětných zrcátek, černého rámečku masky chladiče a ztmavených skel Sunset nabídne paket Dynamic Plus také přední spoiler s černým sportovním lemem. Součástí výbavy je také černý zadní difuzor a černý spoiler na víku zavazadlového prostoru karosářské verze liftback.
Vedle sedmnáctipalcových kol Trius z lehkých slitin, lakovaných černou metalízou, jsou k dispozici další sady kol: dvoubarevná kola Hawk o průměru 17 palců v leštěném stříbrném a lesklém černém odstínu. V rozměru 18 palců je to dvoubarevný model Vega, rovněž v černém lesklém a stříbrném leštěném laku a matně černá kola Turini. Elegantní a dynamický styl přináší do interiéru i sportovní sedadla, černý strop a multifunkční sportovní volant.
Modely Škoda Octavia i mimořádně univerzální a praktická Škoda Octavia Combi mají pro modelovou paletu značky mimořádný význam. S debutem první novodobé generace modelu Octavia v roce 1996 začala aktuální úspěšná historie značky Škoda . Dnes už je bestseller, vyráběný v hlavním výrobním závodě v Mladé Boleslavi, synonymem české automobilky a je považován za srdce značky.
V současné době se v segmentu kompaktních vozů úspěšně prosazuje již třetí generace. Dosud bylo zákazníkům dodáno více než 5,5 milionů vozů Octavia a Octavia Combi. Modelová řada Octavia dokonale zosobňuje typické hodnoty značky Škoda - vysokou kvalitu dílenského zpracování, moderní techniku, velkorysou nabídku místa pro posádku i zavazadla a výborný poměr ceny a užitné hodnoty.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?