Na ženevském autosalonu 2019 se ve světové premiéře představují dvě nové varianty modelu Toyota Corolla. Milovníky sportovního a prémiového vzhledu jistě potěší nová Corolla GR SPORT, zatímco Corolla TREK cílí především na sportovce a dobrodruhy.
Po uvedení Toyoty Yaris GR SPORT na loňském autosalonu v Paříži je Corolla GR SPORT druhým modelem, který obohatí evropskou nabídku vozů Toyota s tímto označením. Toto nové provedení se nabízí ve variantách hatchback a Touring Sports, včetně možnosti volit z hybridních pohonů s autonomním dobíjením o objemu 1,8 nebo 2,0 litru. Jedinečné sportovní prvky designu cílí především na mladší zákazníky.
Provedení GR SPORT, vycházející ze stupně výbavy Executive, nabízí jedinečné stylistické prvky, jako například novou mřížku chladiče s povrchovou úpravou v tmavém chromu nebo jedinečné spodní i prahové nástavce a zadní difuzor. Součástí tohoto provedení jsou dále specifická 18" litá kola s broušenými povrchy, zatmavená zadní skla Privacy Glass, mlhová světla, LED světlomety a speciální šedý lak karoserie Dynamic Grey ve dvoubarevné kombinaci.
V kabině Corolly GR SPORT pak najdeme speciální sportovní sedadla. Další změnou je černé a červené prošívání v oblasti přístrojového panelu, volantu a řadicí páky.
Corolla GR SPORT se začne prodávat v lednu 2020.
Nová Corolla TREK je navržena pro aktivní život a výpravy do přírody
Provedení Corolla TREK, nabízené výhradně v karosářské variantě Touring Sports s hybridním pohonem s autonomním dobíjením o objemu 1,8 nebo 2,0 litru, reaguje na rostoucí oblibu crossoverů a robustně vyhlížejících vozů v evropské nižší střední třídě.
Toyota Corolla TREK, zaměřená na zájemce vyznávající aktivní životní styl a výpravy do přírody, zažehnula spolupráci automobilky Toyota s výrobcem jízdních kol Trek Bicycle. V rámci této partnerské spolupráce se potkávají dvě značky, které vyznávají podobné environmentální hodnoty a nabízejí doplňková řešení mobility.
Společnost Trek Bicycle (zal. 1976) je jednou z celosvětově nejoblíbenějších značek jízdních kol, která každoročně po celém světě prodá cca 1,5 milionu bicyklů. Kromě výroby prvotřídního cyklistického vybavení využívá Trek jízdní kola k překonávání překážek, které lidem brání v dosažení šťastnějšího, zdravějšího a aktivnějšího života.
Na potvrzení partnerské spolupráce pak Toyota s firmou Trek podepsala dohodu, v jejímž rámci budou modely Corolla TREK sloužit jako podpůrná vozidla mužských i ženských elitních cyklistických týmů Trek-Segafredo (ve vlastnictví firmy Trek) při jejich účasti na evropských cyklistických závodech.
Corolla TREK přináší o 20 mm větší světlou výšku pro lepší průchodnost lehkým terénem. Model vychází z Corolly Touring Sports ve výbavě Comfort, kterou doplňuje o jedinečné prvky ve stylu crossoveru, vč. nástavců pod předním i zadním nárazníkem, specifických 17" litých kol s broušenými povrchy, zatmavených zadních skel Privacy Glass, mlhových světel a LED světlometů.
Na palubě Corolly TREK pak zaujme systém infotainmentu a 7“ TFT displej v přístrojém štítu, specifická textilní sedadla ve dvoubarevném provedení a barevně sladěné dřevěné obklady.
Corolla TREK se začne prodávat v srpnu 2019.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.