Škoda důsledně pokračuje ve své SUV-ofenzívě. S novým crossoverem představuje česká automobilka další model a rozšiřuje svou paletu vozů kategorie SUV po úspěšných modelech Kodiaq a Karoq.
Přírůstek v modelové paletě značky Škoda v sobě spojuje to nejlepší ze dvou světů. Kombinuje přednosti vozů kategorie SUV – vysokou polohu sedadel, lepší výhled z vozu, pohodlné nastupování a vystupování a zvýšenou světlou výšku – s agilitou a jízdními vlastnostmi kompaktního vozu.
Městský crossover značky Škoda se tedy prezentuje jako ideální průvodce pro všední den ve velkoměstě i mimo něj. Na bázi modulární platformy MQB koncernu Volkswagen nabízí tento model značky Škoda nové asistenční systémy, řadu Simply Clever detailů, které jsou pro značku stejně typické jako velkorysá nabídka prostoru.
Škoda fotografií siluety poskytuje první náhled na budoucí crossover, který bude mít světovou premiéru na autosalonu v Ženevě (5. až 17. března). Z tohoto záběru lze vytušit vzhled přídě, viditelné jsou také výrazné nové LED-světlomety s nahoře umístěnými světly pro denní svícení a integrovanými dynamickými směrovými světly.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.