Společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) dnes oznámila světovou premiéru nového pick-upu L200, která se uskuteční v Bangkoku. Nové Mitsubishi L200 je nejnovější verzí modelu, který letos slaví již 40. narozeniny a vyrábí se v závodu Laem Chabang Plant pod taktovkou firmy Mitsubishi Motors (Thailand) Co. Ltd. (MMTh).
Osamu Masuko, generální ředitel Mitsubishi Motors, při příležitosti světové premiéry uvedl: „Nová L200 je jedním z našich nejdůležitějších globálních strategických modelů. Jeho úspěch pomůže zesílit trend udržitelného růstu naší společnosti. Nový model přináší vylepšení po stránkách odolnosti, spolehlivosti a pohodlí, kdy staví na více než 40 letech zkušeností od doby uvedení této řady.
Jsem si zcela jist, že nová L200 naplní různorodé potřeby a přání našich zákazníků po celém světě.“
Přehled
Nová L200 byla vyvinuta tak, aby naplnila význam sloganu ‚Engineered Beyond Tough‘. Z prvků přispívajících k výrazně vyšší konkurenceschopnosti tohoto modelu jmenujme: celkové stylistické ztvárnění, jehož součástí je i nejnovější varianta koncepce čelní partie ‚Dynamic Shield‘; zdokonalený systém pohonu 4WD, který znamená lepší schopnosti v terénu, a dále nejnovější prvky aktivní bezpečnosti a systémy na podporu řízení. Nový model tak celkově přináší významné zlepšení odolnosti a spolehlivosti, požadované profesionálními uživateli, stejně tak jako pohodlí a jízdních vlastností v souladu s požadavky soukromých zájemců.
Interiér
Přepracovaný interiér Mitsubishi L200 jasně vyjadřuje moderní a robustní atmosféru. K dojmu vysoké kvality přispívají materiály měkké na dotek a prošívání v oblasti středové konzoly, loketních opěrek a parkovací brzdy.
Systém pohonu 4WD pro lepší jízdní schopnosti v jakémkoli terénu
Nová L200 v provedení 4WD je vybavena buďto systémem Super-Select 4WD, jenž zajišťuje optimální držení stopy a jízdní chování na libovolném povrchu, nebo systémem pohonu Easy-Select 4WD, který zjednodušuje přepínání mezi jízdními režimy v závislosti na povrchu vozovky. Kromě nových jízdních režimů přinášejí oba systémy pohonu 4WD vylepšené schopnosti v terénu.
Nový režim Off-road
Systém Super-Select i systém Easy-Select 4WD používá nový režim ‚Off-road‘ s nastavením GRAVEL (štěrk), MUD/SNOW (bahno/sníh), SAND (písek) a ROCK (kameny). Navolením režimu Off-road se zajišťuje integrované řízení výkonu motoru, převodovky a brzdění s cílem regulovat míru prokluzu kol, a tak co nejvíce zlepšit schopnosti v terénu a vyproštění vlastními silami v bahně či sněhu.
Model L200 je globálním strategickým modelem, jenž se po uvedení na thajský trh objeví i na dalších trzích regionu ASEAN, stejně tak jako v zemích Oceánie, Středního východu, Afriky a Latinské Ameriky. V budoucnu se bude tento model prodávat přibližně ve 150 zemích po celém světě. MMC plánuje tento fiskální rok prodat cca 180 tisíc těchto vozidel (v novém i stávajícím provedení).
Evropské specifikace nové L200 budou k dispozici blíže k uvedení modelu na evropském trhu – v průběhu léta 2019.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?