Dva měsíce po rozsáhlé designové i technické modernizaci modelu Škoda Fabia představuje česká automobilka tento vůz také v offroadově laděném provedení Scoutline. Škoda Fabia Combi Scoutline své dobrodružné geny dokazuje výraznými matně černými a stříbrnými prvky karoserie i šestnácti- či sedmnáctipalcovými koly z lehkých slitin. Nová verze je na českém trhu k dispozici s motory TSI, ve všech sériových barevných odstínech.
Dynamický vzhled přepracované masky chladiče a nižších světlometů nového vozu Škoda Fabia Combi Scoutline posiluje specifický matně černý přední spoiler se stříbrnými prvky. Matně černé jsou i robustní lemy blatníků a prahů; kryty vnějších zpětných zrcátek a střešní nosiče jsou zářivě stříbrné. Také nový zadní nárazník s difuzérem stejně jako přední spoiler kombinuje matně černou a stříbrnou barvu. Standardem ve verzi Scoutline jsou šestnáctipalcová kola Rock z lehkých slitin, na přání se dodávají sedmnáctipalcová kola Braga v kartáčované antracitovémetalíze.
Motory 1,0 TSI, splňující emisní normu Euro 6d-TEMP
Škoda Fabia Combi Scoutline je na českém trhu k dispozici s motory TSI. Mají tři válce, zdvihový objem 1,0 l a splňují aktuální emisní normu Euro 6d-TEMP. Motory jsou standardně vybaveny systémem start-stop a rekuperací brzdné energie. Obě pohonné jednotky TSI jsou vybaveny filtrem pevných částic.
Škoda Fabia Combi Scoutline samozřejmě profituje ze všech dalších zlepšení nedávno přepracované modelové řady Fabia. Celosvětově druhý nejprodávanější vůz modelové palety značky Škoda se v srpnu 2018 vedle výraznějšího exteriéru dočkal i nových potahových materiálů sedadel a nového přístrojového panelu. Poprvé Škoda Fabia nabízí standardně ve výbavovém stupni Style světlomety a zadní skupinové svítilny s technologií LED.
Na přání jsou dodávány nové asistenční systémy - asistent dálkových světel Auto Light Assist, systém detekce mrtvého úhlu Blind Spot Detect a asistent vyparkování Rear Traffic Alert low. Tento systém pomocí radarových senzorů při vyjíždění z parkovacího místa nebo z vjezdu k domu sleduje provoz za vozidlem a včas řidiče informuje před přibližujícími se vozy.
Za zmínku stojí i nové Simply Clever detaily, jako dva USB-konektory pro cestující na zadních sedadlech, oboustranný koberec v zavazadlovém prostoru, a vyjímatelná a za jízdy dobíjená LED svítilna v zavazadlovém prostoru, který je se svými 530 až 1.395 litry nejobjemnějším ve své třídě.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.