Z výrazné propracované masky chladiče DS Wings, světel pro denní svícení s vertikálními LED diodami s perlovým motivem a úzkých světlometů DS Matrix LED Vision čiší moderní vzhled. Výsledný dojem posilují velkorysé tvary horizontální kapoty. U automobilu byl kladen maximální důraz na detail, což dávají najevo například neviditelné okenní lišty a zalícované kliky dveří.
Kliky dveří tvořící jednu rovinu s plochou dveří přidávají vozu na elegantním a technologickém vzhledu. V předpremiéře se objevily na začátku léta v dream-caru DS X E-Tense, jde o exkluzivní technologii, která se u této úrovně výbavy běžně nepoužívá. Jejich princip je jednoduchý: kliky se objeví, jakmile je uživatelé potřebují, jinak se skryjí v karoserii. Díky inovativnímu systému hands-free přístupu a startování Proximity se navíc stačí k vozu přiblížit do vzdálenosti 1,5 metru a vůz se odemkne, všechny 4 kliky se automaticky vysunou a stačí jen otevřít dveře a nasednout. Při vzdálení se od vozu se kliky zasunou zpět a vůz se automaticky uzamkne.
Možnosti personalizace jsou maximální a vše začíná u exteriéru: 10 stylů kol, 10 odstínů karoserie včetně nového odstínu Bleu Millenium z dream-caru DS X E-Tense a 3 odstíny střechy vytváří základ personalizace vozu. K dispozici je tedy obrovské množství kombinací dle osobního vkusu. Zlatým hřebem této personalizace je 5 stylů interiéru, tzv. 5 Inspirací DS – DS Montmartre, DS Bastille, DS Performance Line, DS Rivoli, DS Opéra – a v limitované edici při uvedení vozu na trh také La Première.
Zvenku automobil doplňují specifické detaily, jako je podpis na kapotě a prahové liště dveří nebo přední a zadní dekorativní prvky, které mohou být z lesklého, matného nebo třpytivě černého texturovaného kovu.
Komfort ve všech směrech
Vše začíná komfortem sedadel: sedadla řidiče a spolujezdce s výborným bočním vedením jsou nově zpracovány, byla u nich použita pěna s dvojí hustotou pro dokonalou oporu těla. V nabídce je rovněž elektrické ovládání a vyhřívání. Při jízdě se přidává vynikající vibrační komfort, který zaručuje nová platforma vozu, obzvlášť velká pozornost byla věnována i akustice.
Benzínový, naftový nebo elektromotor?
Je to první vůz svého stylu, který bude od druhé poloviny roku 2019 nabízet i 100 % elektrický vůz s dojezdem 300 km (cyklus WLTP, norma 2019), což odpovídá 450 km (cyklus NEDC) a možností dobít baterii na 80 % během 30 minut. Vůz si zároveň zachovává i prostornost, neboť baterie bude důmyslně zabudovaná pod platformu, a slibuje větší požitek z řízení, v němž se spojuje pružnost, dynamika a ticho.
Vůz ale může být vybaven i benzínovým motorem PureTech 155 k spojeným s osmistupňovou automatickou převodovkou EAT8. Nabídku benzínových motorů, které splňují nejnovější emisní normy Euro 6.3, doplňují dva další motory PureTech o výkonu 130 a 100 k. V nabídce budou i dva dieselové motory Euro 6.2 BlueHDi o výkonu 130 a 100 k.
Technologické novinky zajistí přítomnost podpůrného prvku řízení DS Drive Assist, DS Par Pilot a funkce Active Safety Brake.
DS 3 Crossback bude poprvé k vidění na Pařížském autosalonu již na začátku října 2018. S jeho uvedením na trh se v ČR počítá v první polovině roku 2019.