Bude nový T-Cross SUV jak se patří? Přinášíme další informace

-jka / AutoRoad.cz, 13. července 2018, 08:00 Google+

Nový T-Cross má být dalším krokem ve stále rostoucí nabídce automobilů segmentu SUV, kterou Volkswagen zahájil v roce 2016 posledním modelem Tiguan. V loňském roce byl následován stále oblíbenější sedmimístnou variantou Tiguan Allspace a kompaktním T-Roc. Nyní se nacházíme uprostřed období postupného odhalování nového T-Crossu. Automobil slibuje kompaktní rozměry a ohání se atributem "nejbezpečnější ve své třídě". Jaký však bude doopravdy?

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen T-Cross

Volkswagen T-Cross | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Na oficiální světovou premiéru si budeme muset ještě počkat, představení je očekáváno někdy na podzim tohoto roku. Čekání si však můžeme zkrátit pohledem na první fotografie, které zobrazují jeho "téměř" sériovou podobu. Volkswagen tak rozšíří svou nabídku v segmentu SUV na pět různých formátů (T-Cross, T-Roc, Tiguan, Tiguan Allspace a Touareg). Velký důraz je nově kladen na nejvyšší míru individualizace, což dokazuje i nové moto "I am more". Volkswagen slibuje, že dostanete více než u ostatních, ne však za vyšší cenu. 

img-responsive

Volkswagen T-Cross | foto: Volkswagen

Určitým zklamáním může být fakt, že bude nový T-Cross nabízen výhradně s pohonem předních kol. Pod pojmem "I am more"  však T-Cross ukrývá svou praktičnost, intuitivnost, cool design a bezpečnost. I přesto, že spolu s modelem Polo patří do stejné segmentu A0, T-Cross je větší. Konkrétní čísla hovoří o rozměrech 4107 mm na délku a 1558 mm na výšku. Většinu běžných zájemců však bude zajímat jiné číslo - objem kufru. Ten je v závislosti na verzi proměnný díky podélně nastavitelným zadním sedadlům a slibuje hodnoty 385 až 455 litrů. 

T-Cross se může také mimo jiné pochlubit vysoko posazenými sedadly, které přispívají k lepšímu výhledu z vozidla. Design vozu má být velice charismatický, to v tuto chvíli ale díky pestrému a extravagantnímu polepu nemůžeme posoudit. Strakatý design je sice příjemný na oko, dokonale však maskuje veškeré linky a ostatní detaily vozu. Zajímavá a jistá je však nabídka čtyř přeplňovaných motorů - vznětový TDI o výkonu 70 kW (95 k), a zážehové TSI o výkonech 70 kW, 85 kW a 110 kW. 

Na zveřejnění technických detailů je však bohužel ještě brzy. Dostatečná konektivita však bude zajištěna čtyřmi vstupy USB a bezdrátovým nabíjením. Jisté je také to, že T-Cross bude mít na přání digitální přístrojovou desku s 8“ dotykovým displejem informačního a zábavního systému a nejnovější generací panelu přístrojů „Active Info Display“. Na přání nebude chybět ani bezklíčový přístup a automatické dálkové světlomety. Modulární platforma MQB pak vozu propůjčuje vlastnosti jednoho z nejbezpečnějších SUV ve své třídě, a to díky pasivní bezpečnosti i široké nabídce asistenčních systémů. Sériová výbava všech verzí zahrnuje systém pro detekci překážek a asistenta pro jízdu v pruhu. 

Vytisknout

Diskuze: Bude nový T-Cross SUV jak se patří? Přinášíme další informace

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Výfuky ve stylu kulometů Gatling

Nejzbytečnější věc na světě? Úprava auta, kterou asi nic nepřekoná

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud