DISKUZE K ČLÁNKU Renault získává Harmana - odborníka Mercedesu pro integraci pohonného ústrojí do vozu

Renault dnes oznámil příchod cenné posily z mistrovského Mercedesu: Matthewa Harmana.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Renault získává Harmana - odborníka Mercedesu pro integraci pohonného ústrojí do vozu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 4, poslední 14.06.2018 14:12 Vložte komentář

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • GRAHAM

    GRAHAM

    77.236.218.XXX
    Jedna vlaštovka jaro nedělá. Vše je o komplexnosti, však koukněte na Mclaren.
    V každém případě by se měla výkonost srovnávat.Pokud to Renault opět posune, Mclaren doufejme taky, mohli by to bejt slušné závody v módu TOP5.To by bylo pro F1 , mám na mysli hlavně fanoušky super.
    Ještě by ale mělo hodně máknout Pirelli, pneumatiky by mohli bejt značně lepší, to jest více možností použítí při zavodě, ať je zavodní alternativa.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Mike17

    Mike17

    185.149.130.XXX
    Nooooo vypadá to, že do toho jsou naplno. Tak snad se to brzy projeví.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
  • Situs

    Situs

    85.70.164.XXX
    Renault jde dobrým směrem, ale více mu věřím až po změně pravidel a zavedení finančního stropu.

    + 0 / − 0

    ohodnotit kladně záporně

    Reagovat Nahlásit
    • GRAHAM

      GRAHAM

      77.236.218.XXX
      Rozdíl bude imho vždycky, ale bude to stabilní finančně. Nečekejte nic zazračného.
      Ono pozor, strop bude i kontraproduktivní. Někdo neudělá dobře monopost( zjistí že konkurent je jinde) a ačkoli by peníze na rychlou změnu měl,dotažení... tak je nebude moci použít. Takže se na to vykvajzne a už bude dělat na monopostu pro další rok. Zapomeňte na nějakou zasadní změnu.Některé věci to bude brzdit.
      Bude to ale ASI lepší než teď. Více o šikovnosti, nápadech. Vše bude kapku jinak....ale nebude to o moc jiné.Nužky se asi kapku sevřou, ale i tak budou některé týmy vyčnívat.Ale nepůjde to penězi.
      Ale kdoví třeba bude tunel za 1 Euro na hodinu, CFD za 3 Eura a vzhledem k tomu že platy jezdců tam nejsou zahrnuty, vrátí se to do módu jako to bylo Michaela Schumachera. Jedec si bude auto vyvíjet sám. Koupí si pilník, sikovky, 13 klíč, hoblík a štětku a může začít vyvíjet. 11

      + 0 / − 0

      ohodnotit kladně záporně

      Reagovat Nahlásit
Zavřít reklamu