Volkswagen chystá další brutální Golf, silniční TCR chce být nejrychlejším GTI

-mao / AutoRoad.cz, 4. května 2018, 13:46 Google+

Vzpomínáte si na sérii Clubsport, kterou si Volkswagen před lety získal pozornost celého světa motoristického? Po letech čekání se na tuto úspěšnou řadu pokusí navázat nová řada modelu Golf GTI, která ponese označení TCR. Podle automobilky bychom se mohli dočkat vůbec nejrychlejšího GTI v historii.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Volkswagen Golf GTI TCR

Volkswagen Golf GTI TCR | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Volkswagen si na každoroční setkání milovníků modelu GTI u jezera Worthersee vždy připraví nějakou tu specialitku, přičemž tento rok by se měl stát skutečně výjimečným. Už 9. května se totiž dočkáme představení nového ostrého Golfu GTI TCR.

Ten bude vycházet ze stejnojmenného závodního speciálu o výkonu 350 koní, ačkoliv silniční varianta nepůjde do úplného extrému. Jejích 290 koní a 370 Nm, které bude posílat pouze na přední kola skrze 7-stupňovou převodovku, si však však říká o trochu té pozornosti.

Časy akcelerace z 0 na 100 km/h bohužel ještě nebyly zveřejněny, ovšem maximální rychlost by měla dosahovat až 250 km/h. K dispozici by však měla být i možnost odstranit omezovač a dosáhnout tak rychlosti až 264 km/h.

V časech akcelerace by nám však mohl napovědět nejvýkonnější Golf R, který ze svého dvoulitrového čtyřválce dokáže vymáčknout o 20 koní a 30 Nm více. Ten se totiž na rychlost 100 km/h dokáže dostat kolem 4.6 sekundy, takže slabší CTR s pohonem přední nápravy by to mohlo zvládnout zhruba za 4.8 sekundy.

Vůz, který automobilka označuje za nejrychlejší Golf GTI, bude na slavné německé akci představen v před-produkčním provedení. Na finální verzi si pak první zákazníci budou muset počkat až na konec tohoto roku.

Na fotografiích, které automobilka vypustila společně se zprávami o novém modelu, můžeme vidět podstatně dynamičtější a agresivnější vzhled. Nárazníky i prahy byly přepracovány, pod zadním nárazníkem se ukrývá obří difuzér lemovaný dvojicí koncovek a v podbězích jsou ukryta 5-paprsková kola. Milovníci hot-hatchů se mají na co těšit.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Volkswagen chystá další brutální Golf, silniční TCR chce být nejrychlejším GTI

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Australský kutil staví repliku Formule 1 nazvanou Zacaria (Instagram/zacariasupercars)

Silniční verze Formule 1? Nadšenec ji staví v garáži, motor V12 dostala z Ferrari

FitCar PPV

Auto, které vám pomůže zhubnout? Tohle je splněný sen všech dietářů

Po první světové válce byly v zahraničí z mladoboleslavské produkce nejžádanější motorové pluhy Excelsior, ve 30. letech pak osobní vozy Škoda Popular

První poválečné úspěchy v Mladé Boleslavi? Díru do světa udělaly pluhy, pak teprve auta

Ilustrační foto

Elektrické koloběžky měly usnadnit pohyb po městě, místo toho plní ambulance lékařů

Ilustrační foto

Pokuty za nedostatek spánku? Unavené řidiče mají odhalit krevní testy

Společnost Mil-Spec Automotive postavila

Humvee určený na závodní okruhy? Jeho 900 koní mu dovolí neuvěřitelné kousky

Neznámý australský úpravce se pokusil přestavět Ford Falcon na čtyřdveřový Ford Mustang

Ford Mustang sedan? Čtyřdveřové Shelby GT500 vzniklo na druhé straně světa

Skupina PSA a společnost EasyMile testují v Sochaux tahač se samočinným řízením TractEasy

Autonomní řízení v praxi? TractEasy utáhne až 25 tun, jeho domovem budou letiště, sklady a průmysl

Interiér Škody Kodiaq RS

Nové fotky Škody Kodiaq RS: Jak se vám líbí její sportovně laděný interiér?

Soutěž Economy Run prověřila nízkou spotřebu vozů Škoda v praxi

Spotřeba pod 3 l/100 km? Závod Economy Run důsledně prověřil hospodárnost Škodovek

reklama
reklama

Doporučujeme

Nová Kia Niro EV

Kia představila nové Niro EV, na jedno nabití ujede až 380 km

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Filtr pevných částic: Jak zabránit, aby se z užitečného pomocníka nestala noční můra?

  2. Zájem o dieselové a benzínové motory ve skutečnosti? Čísla prodejů bez souvislostí klamou

  3. Škoda na pařížském autosalonu: Jaké novinky nás čekají?

  4. Sbohem tradiční ruční brzdo. Studie ukázala, proč z aut nezadržitelně mizí

  5. Vyzkoušeli jsme nový Peugeot Rifter v nejatraktivnější konfiguraci. Stojí za to?

  6. Jak ekologické jsou vlastně hybridy? Nezávislý průzkum se zaměřil na jejich největšího výrobce

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud