Nová Toyota Hilux 2018 Special Edition představuje nejvyšší stupeň výbavy v rámci modelové řady. Nabízí již tradiční nezničitelnost, odolnost a kvalitu, pro kterou si tento pick-up získal oblibu po celém světě. V letošním roce slaví Hilux již 50. výročí.
Tato edice v karosářském provedení Double Cab s automatickou převodovkou má exkluzivní design exteriéru, příslušející nejlépe vybavené variantě napříč modelovou řadou. Zcela nové stylistické ztvárnění zaujme výrazně přepracovanou maskou chladiče, nárazníkem i provedením mlhových světel. Nový je i stříbrný nástavec pod nárazníkem.
Novým prvkem na zádi vozidla je stupínek a také stříbrný nástavec pod registrační značkou. Dalším charakteristickým znakem nové varianty 2018 Special Edition je jedinečný oranžový odstín metalického laku.
Na palubě se nový pick-up od Toyoty chlubí černým interiérem, jehož kvalita je akcentována chromovým obkladem kolem přístrojového panelu a dekory v provedení černý lak na přístrojové desce a ve výplních dveří, stejně tak jako na volantu, řadicí páce a u její základny.
V přístrojovém štítu před řidičem si lze povšimnout nového provedení kruhových přístrojů s markantním bílým pozadím a středovým TFT displejem, na němž se po zapnutí zapalování objeví speciální úvodní animace Hilux 2018 Special Edition. Specifický je pro toto provedení dokonce i klíček, na němž zaujme schematická silueta nového provedení čelní partie.
Varianta Hilux 2018 Special Edition podtrhuje vrcholné provedení modelové řady a nejvyšší úroveň výbavy oceňované zákazníky volajícími po pick-upu pro volný čas. Toyota tak reaguje na rostoucí evropské prodeje proslulého pick-upu coby nástroje k vyjádření životního stylu.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?