Nová Toyota Hilux 2018 Special Edition představuje nejvyšší stupeň výbavy v rámci modelové řady. Nabízí již tradiční nezničitelnost, odolnost a kvalitu, pro kterou si tento pick-up získal oblibu po celém světě. V letošním roce slaví Hilux již 50. výročí.
Tato edice v karosářském provedení Double Cab s automatickou převodovkou má exkluzivní design exteriéru, příslušející nejlépe vybavené variantě napříč modelovou řadou. Zcela nové stylistické ztvárnění zaujme výrazně přepracovanou maskou chladiče, nárazníkem i provedením mlhových světel. Nový je i stříbrný nástavec pod nárazníkem.
Novým prvkem na zádi vozidla je stupínek a také stříbrný nástavec pod registrační značkou. Dalším charakteristickým znakem nové varianty 2018 Special Edition je jedinečný oranžový odstín metalického laku.
Na palubě se nový pick-up od Toyoty chlubí černým interiérem, jehož kvalita je akcentována chromovým obkladem kolem přístrojového panelu a dekory v provedení černý lak na přístrojové desce a ve výplních dveří, stejně tak jako na volantu, řadicí páce a u její základny.
V přístrojovém štítu před řidičem si lze povšimnout nového provedení kruhových přístrojů s markantním bílým pozadím a středovým TFT displejem, na němž se po zapnutí zapalování objeví speciální úvodní animace Hilux 2018 Special Edition. Specifický je pro toto provedení dokonce i klíček, na němž zaujme schematická silueta nového provedení čelní partie.
Varianta Hilux 2018 Special Edition podtrhuje vrcholné provedení modelové řady a nejvyšší úroveň výbavy oceňované zákazníky volajícími po pick-upu pro volný čas. Toyota tak reaguje na rostoucí evropské prodeje proslulého pick-upu coby nástroje k vyjádření životního stylu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.