Nová Toyota Hilux 2018 Special Edition představuje nejvyšší stupeň výbavy v rámci modelové řady. Nabízí již tradiční nezničitelnost, odolnost a kvalitu, pro kterou si tento pick-up získal oblibu po celém světě. V letošním roce slaví Hilux již 50. výročí.
Tato edice v karosářském provedení Double Cab s automatickou převodovkou má exkluzivní design exteriéru, příslušející nejlépe vybavené variantě napříč modelovou řadou. Zcela nové stylistické ztvárnění zaujme výrazně přepracovanou maskou chladiče, nárazníkem i provedením mlhových světel. Nový je i stříbrný nástavec pod nárazníkem.
Novým prvkem na zádi vozidla je stupínek a také stříbrný nástavec pod registrační značkou. Dalším charakteristickým znakem nové varianty 2018 Special Edition je jedinečný oranžový odstín metalického laku.
Na palubě se nový pick-up od Toyoty chlubí černým interiérem, jehož kvalita je akcentována chromovým obkladem kolem přístrojového panelu a dekory v provedení černý lak na přístrojové desce a ve výplních dveří, stejně tak jako na volantu, řadicí páce a u její základny.
V přístrojovém štítu před řidičem si lze povšimnout nového provedení kruhových přístrojů s markantním bílým pozadím a středovým TFT displejem, na němž se po zapnutí zapalování objeví speciální úvodní animace Hilux 2018 Special Edition. Specifický je pro toto provedení dokonce i klíček, na němž zaujme schematická silueta nového provedení čelní partie.
Varianta Hilux 2018 Special Edition podtrhuje vrcholné provedení modelové řady a nejvyšší úroveň výbavy oceňované zákazníky volajícími po pick-upu pro volný čas. Toyota tak reaguje na rostoucí evropské prodeje proslulého pick-upu coby nástroje k vyjádření životního stylu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.