Nejdrsnější off-road světa umí plavat? Z New Yorku do Paříže to vezme přes Beringův průliv

mao / AutoRoad.cz, 2. března 2018, 11:50 Aktualizováno 2.3.2018, 16:16 Google+

Společnost Scuderia Cameron Glickenhaus má většina z nás spojenou hlavně s výrobou sportovních vozů, ovšem americká automobilka se zhruba před měsícem pochlubila i konceptem drsného off-roadu. A protože každý off-road by měl dokázat velké věci, začala automobilka pracovat na nejdrsnějším dálkovém závodě světa, kvůli kterému musela naučit svůj vůz plavat.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Scuderia Cameron Glickenhaus Boot

Scuderia Cameron Glickenhaus Boot | foto: Scuderia Cameron Glickenhaus

Sdílejte článek

Scuderia Cameron Glickenhaus představilo svůj drsný off-road nazvaný Boot hned ve dvou variantách. Dvoudveřová nese název Expedition a stylová dvoudveřová Steve (neptejte se nás proč, také by nás to zajímalo). Kromě vývoje samotných off-roadů má však společnost SCG mnohem ambicioznější plány - navrhuje pro ně jeden z nejdrsnějších trans-kontinentálních závodů světa, během kterých se i namočí.

První velkolepou ukázkou schopností nového modelu "Boot" by mělo být pokoření sopky Ojos del Salado v Andách, jejíž vrchol se nachází v nadmořské výšce 6 893 metrů nad mořem. Plán na zdolání vulkánu má být stále v běhu, ovšem datum jeho realizace neznáme. Mnohem impozantněji však zní návrh nového mezi-kontinentálního závodu, během kterého by měl Boot vyrazit z New Yorku do Paříže. Tenhle závod se má ale obejít bez jakékoliv další pomoci, takže Boot bude muset být obojživelný.

Automobilka ke svému ambicioznímu závodu zveřejnila pár grafik, z nichž několik zachycuje Boot během zdolávání moře / oceánu plného drobných kousků ledu. Boot je po obou stranách obklopen masivními plováky, kterého nadnáší a zároveň pohání. Na konci každého je totiž umístěn menší lodní motor. Způsob uchycení ani ovládání neznáme, ovšem zážitek to jistě bude zajímavý. 

Protože informací je velmi málo, rozhodl se motoristický web Motor1.com oslovit přímo automobilku SCG. Ta byla ve svém vyjádření poměrně skromná, nicméně podle všeho by se měl závod uskutečnit v roce 2020 a vozy be měly vyrazit z New Yorku na západ, překonat Beringovu úžinu (88 kilometrů) a pokračovat na západ až do Paříže. Po cestě by měly vozy zavítat na slavné silnice jako Trans-Sibiřská dálnice, Cesta kostí nebo Hedvábnou stezku. Počítá se také s návštěvou měst jako je Peking, Moskva nebo St. Petersburg.

Automobilka však nechce dělat závod jen sama pro sebe a tak vyzývá ostatní výrobce SUV, aby představily své speciály a závodu se účastnily. Ti, kteří se do závodu přihlásí, se pak prý mohou v Paříži těšit na večeři na účet automobilky SCG.

img-responsive

Scuderia Cameron Glickenhaus Boot | foto: Scuderia Cameron Glickenhaus

Pokud by se závod skutečně uskutečnil, navíc s účastí automobilek, mohlo by jít o naprosto fascinující podívanou.

Google+ Vytisknout

Diskuze: Nejdrsnější off-road světa umí plavat? Z New Yorku do Paříže to vezme přes Beringův průliv

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Lynk & Co 03

Lynk & Co 03 TCR - Levnější Volvo láká na sportovní model speciálem pro WTCR

ZAZ 966

Maďar přivezl sovětského prcka po 45 letech na brzdu. Nestačil se divit

Bloodhound SSC

Sen o rychlosti 1 609 km/h opět ožívá! Bloodhound SSC našel nového majitele

BelAZ 75710

Úplně největší automobil na světě? Každý údaj o Belazu 75710 je extrémní

NIO ES6

Elektrický konkurent Audi Q5 byl představen, má ambice podívat se do Evropy

Hyundai Kona

Hyundai Kona zvolena „Nejlepším vozem roku" ve Španělsku. Čím si získala hlasy odborníků?

reklama
reklama

Doporučujeme

Jaguar I-Pace v závodu proti Tesle Model X P100D

VIDEO: Jaguar porazil Teslu v její oblíbené hře, tohle nejspíš nikdo nečekal

Čtěte dále

Nejčtenější články

  1. Jak se zachovat při smyku? Základní pravidlo je vždy stejné

  2. Toyota neuhlídala novou Supru, seznamte se s nástupcem legendy

  3. TEST: Škoda Karoq 1.5 TSI - Skutečně nejlepší volba? Záleží na povaze řidiče a očekáváních

  4. Nabíjení rychlé jako tankování? BMW a Porsche odstraňují největší problém elektromobilů

  5. Bazarové perličky: Mitsubishi Legnum VR4 2.5 TwinTurbo

  6. Moskvič 4x4 - Terénní Moskvič byl odmítnut i přes 15 let vývoje

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud