Netrpělivě očekávaný kompaktní městský crossover Lexus UX odhalil svou podobu na první oficiální fotografii a videu. Vůz bude mít světovou premiérou 6. března na ženevském autosalonu 2018.
První obrazové materiály ukazují stylový design modelu UX, který kombinuje karoserii se zhuštěnými vnějšími tvary. Vzezření crossoveru podtrhují atletické blatníky, svalnaté podběhy a vysoká okenní čára. Uvnitř se ukrývá zbrusu nová podvozková platforma, která UX propůjčuje mimořádnou tuhost a nízké těžiště ve prospěch agilního jízdního chování na úrovni hatchbacku.
Kabina kombinuje kokpit s přísným zaměřením na řidiče, široký útulný prostor pro posádku a výtečný výhled z vozidla. UX se svým smělým designem, příkladným řemeslným zpracováním a nápaditými technologiemi bude představovat atraktivní volbu coby vstupní model této prémiové značky v rámci dynamického a prudce rostoucího segmentu trhu.
Lexus UX byl poprvé představen na autosalonu v Paříži před cca rokem a půl, jeho veřejné odhalení pak proběhne již 6. března na autosalonu v Ženevě. Mezi hlavní konkurenty tohoto kompaktního městského crossoveru se bude s největší pravděpodobností počítat německá trojice Audi Q3, BMW X1 nebo Mercedes-Benz GLA.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?