Lexus představí 6. března na autosalonu v Ženevě ve světové premiéře nový crossover s označením UX. Japonský výrobce prémiových vozů také v evropské premiéře ukáže model RX L, který je novou variantou veleúspěšného modelu Lexus RX, tentokrát se třemi řadami sedadel.
Nový model disponuje pohodlnou kabinou až pro sedm osob a díky variabilnímu uspořádání vnitřního prostoru nabízí i vynikající možnosti převozu nákladu. Na interiéru verze RX L má podíl prodloužení celkové délky výchozího modelu RX o 110 mm při zachování stylového profilu odkazujícího na vozy s karoserií kupé.
V evropské premiéře se na ženevském autosalonu dále představí koncept Lexus LF-1 Limitless, který se veřejnosti poprvé předvedl počátkem letošního ledna na mezinárodním autosalonu v Detroitu.
Na ženevském autosalonu se rovněž předvede kupé RC F Special Edition, kterým Lexus oslaví 10. výročí sportovně zaměřených modelů Lexus s označením „F“.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?