Lexus představí 6. března na autosalonu v Ženevě ve světové premiéře nový crossover s označením UX. Japonský výrobce prémiových vozů také v evropské premiéře ukáže model RX L, který je novou variantou veleúspěšného modelu Lexus RX, tentokrát se třemi řadami sedadel.
Nový model disponuje pohodlnou kabinou až pro sedm osob a díky variabilnímu uspořádání vnitřního prostoru nabízí i vynikající možnosti převozu nákladu. Na interiéru verze RX L má podíl prodloužení celkové délky výchozího modelu RX o 110 mm při zachování stylového profilu odkazujícího na vozy s karoserií kupé.
V evropské premiéře se na ženevském autosalonu dále představí koncept Lexus LF-1 Limitless, který se veřejnosti poprvé předvedl počátkem letošního ledna na mezinárodním autosalonu v Detroitu.
Na ženevském autosalonu se rovněž předvede kupé RC F Special Edition, kterým Lexus oslaví 10. výročí sportovně zaměřených modelů Lexus s označením „F“.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?