Volkswagen vstoupí do dalšího automobilového roku světovou premiérou nového modelu Touareg. Tato nová vlajková loď představuje další milník v největší modelové ofenzivě značky Volkswagen. Na vrcholu modelové palety ukazuje Touareg svým výrazným designem, inovativní technikou a dynamickými jízdními vlastnostmi veškerou sílu značky. Světová premiéra modelu Touareg proběhne v Číně, která je nejrychleji rostoucím trhem pro SUV a největším dílčím trhem společnosti.
Touareg dává jako vrcholný model jednoznačně najevo ambice značky Volkswagen. Výrazný design od šéfdesignéra značky Volkswagen Klause Bischoffa a jeho týmu mu propůjčuje nezaměnitelný vzhled se silným charakterem. Řada inovativních asistenčních systémů mu propůjčuje nejvyšší úroveň bezpečnosti a komfortu. Nové rozhraní pro informační a zábavní systémy vytváří Innovision Cockpit, jeden z největších digitálních panelů přístrojů ve své třídě. Touareg nabízí díky konektivitě připojení k internetu i za jízdy. Pohon, vzduchové odpružení, řízení zadních kol a systém stabilizace náklonu karoserie zajišťují zážitky z bezpečné a dynamické jízdy.
Nový Volkswagen Touareg navazuje na úspěšnou historii této modelové řady. Stejně jako její předchůdci uspokojí i třetí generace vysoké požadavky automobilové vyšší třídy a jejích zákazníků. Exkluzivní segment SUV C patří v současnosti mezi mimořádně rychle rostoucí segmenty globálního automobilového trhu. Například v Číně se očekává do roku 2023 zdvojnásobení objemu prodeje tohoto druhu vozidel.
Volkswagen Touareg prokázal svou mimořádnou výkonnost a odolnost i v nejnáročnějších podmínkách od představení modelové řady v roce 2002 již milionkrát – na zpevněných silnicích, v neschůdném terénu i na soutěžních tratích na celém světě. Mezi výjimečné okamžiky v historii tohoto modelu patří úspěchy v Rallye Dakar v letech 2009 až 2011.
Volkswagen poprvé představí nový model Touareg, včetně veškerých informací o jeho technice a rozsáhlé výbavě, v rámci světové premiéry, která se uskuteční 23. března v Pekingu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?