Volkswagen vstoupí do dalšího automobilového roku světovou premiérou nového modelu Touareg. Tato nová vlajková loď představuje další milník v největší modelové ofenzivě značky Volkswagen. Na vrcholu modelové palety ukazuje Touareg svým výrazným designem, inovativní technikou a dynamickými jízdními vlastnostmi veškerou sílu značky. Světová premiéra modelu Touareg proběhne v Číně, která je nejrychleji rostoucím trhem pro SUV a největším dílčím trhem společnosti.
Touareg dává jako vrcholný model jednoznačně najevo ambice značky Volkswagen. Výrazný design od šéfdesignéra značky Volkswagen Klause Bischoffa a jeho týmu mu propůjčuje nezaměnitelný vzhled se silným charakterem. Řada inovativních asistenčních systémů mu propůjčuje nejvyšší úroveň bezpečnosti a komfortu. Nové rozhraní pro informační a zábavní systémy vytváří Innovision Cockpit, jeden z největších digitálních panelů přístrojů ve své třídě. Touareg nabízí díky konektivitě připojení k internetu i za jízdy. Pohon, vzduchové odpružení, řízení zadních kol a systém stabilizace náklonu karoserie zajišťují zážitky z bezpečné a dynamické jízdy.
Nový Volkswagen Touareg navazuje na úspěšnou historii této modelové řady. Stejně jako její předchůdci uspokojí i třetí generace vysoké požadavky automobilové vyšší třídy a jejích zákazníků. Exkluzivní segment SUV C patří v současnosti mezi mimořádně rychle rostoucí segmenty globálního automobilového trhu. Například v Číně se očekává do roku 2023 zdvojnásobení objemu prodeje tohoto druhu vozidel.
Volkswagen Touareg prokázal svou mimořádnou výkonnost a odolnost i v nejnáročnějších podmínkách od představení modelové řady v roce 2002 již milionkrát – na zpevněných silnicích, v neschůdném terénu i na soutěžních tratích na celém světě. Mezi výjimečné okamžiky v historii tohoto modelu patří úspěchy v Rallye Dakar v letech 2009 až 2011.
Volkswagen poprvé představí nový model Touareg, včetně veškerých informací o jeho technice a rozsáhlé výbavě, v rámci světové premiéry, která se uskuteční 23. března v Pekingu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?