Volkswagen vstoupí do dalšího automobilového roku světovou premiérou nového modelu Touareg. Tato nová vlajková loď představuje další milník v největší modelové ofenzivě značky Volkswagen. Na vrcholu modelové palety ukazuje Touareg svým výrazným designem, inovativní technikou a dynamickými jízdními vlastnostmi veškerou sílu značky. Světová premiéra modelu Touareg proběhne v Číně, která je nejrychleji rostoucím trhem pro SUV a největším dílčím trhem společnosti.
Touareg dává jako vrcholný model jednoznačně najevo ambice značky Volkswagen. Výrazný design od šéfdesignéra značky Volkswagen Klause Bischoffa a jeho týmu mu propůjčuje nezaměnitelný vzhled se silným charakterem. Řada inovativních asistenčních systémů mu propůjčuje nejvyšší úroveň bezpečnosti a komfortu. Nové rozhraní pro informační a zábavní systémy vytváří Innovision Cockpit, jeden z největších digitálních panelů přístrojů ve své třídě. Touareg nabízí díky konektivitě připojení k internetu i za jízdy. Pohon, vzduchové odpružení, řízení zadních kol a systém stabilizace náklonu karoserie zajišťují zážitky z bezpečné a dynamické jízdy.
Nový Volkswagen Touareg navazuje na úspěšnou historii této modelové řady. Stejně jako její předchůdci uspokojí i třetí generace vysoké požadavky automobilové vyšší třídy a jejích zákazníků. Exkluzivní segment SUV C patří v současnosti mezi mimořádně rychle rostoucí segmenty globálního automobilového trhu. Například v Číně se očekává do roku 2023 zdvojnásobení objemu prodeje tohoto druhu vozidel.
Volkswagen Touareg prokázal svou mimořádnou výkonnost a odolnost i v nejnáročnějších podmínkách od představení modelové řady v roce 2002 již milionkrát – na zpevněných silnicích, v neschůdném terénu i na soutěžních tratích na celém světě. Mezi výjimečné okamžiky v historii tohoto modelu patří úspěchy v Rallye Dakar v letech 2009 až 2011.
Volkswagen poprvé představí nový model Touareg, včetně veškerých informací o jeho technice a rozsáhlé výbavě, v rámci světové premiéry, která se uskuteční 23. března v Pekingu.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?