Volkswagen vstoupí do dalšího automobilového roku světovou premiérou nového modelu Touareg. Tato nová vlajková loď představuje další milník v největší modelové ofenzivě značky Volkswagen. Na vrcholu modelové palety ukazuje Touareg svým výrazným designem, inovativní technikou a dynamickými jízdními vlastnostmi veškerou sílu značky. Světová premiéra modelu Touareg proběhne v Číně, která je nejrychleji rostoucím trhem pro SUV a největším dílčím trhem společnosti.
Touareg dává jako vrcholný model jednoznačně najevo ambice značky Volkswagen. Výrazný design od šéfdesignéra značky Volkswagen Klause Bischoffa a jeho týmu mu propůjčuje nezaměnitelný vzhled se silným charakterem. Řada inovativních asistenčních systémů mu propůjčuje nejvyšší úroveň bezpečnosti a komfortu. Nové rozhraní pro informační a zábavní systémy vytváří Innovision Cockpit, jeden z největších digitálních panelů přístrojů ve své třídě. Touareg nabízí díky konektivitě připojení k internetu i za jízdy. Pohon, vzduchové odpružení, řízení zadních kol a systém stabilizace náklonu karoserie zajišťují zážitky z bezpečné a dynamické jízdy.
Nový Volkswagen Touareg navazuje na úspěšnou historii této modelové řady. Stejně jako její předchůdci uspokojí i třetí generace vysoké požadavky automobilové vyšší třídy a jejích zákazníků. Exkluzivní segment SUV C patří v současnosti mezi mimořádně rychle rostoucí segmenty globálního automobilového trhu. Například v Číně se očekává do roku 2023 zdvojnásobení objemu prodeje tohoto druhu vozidel.
Volkswagen Touareg prokázal svou mimořádnou výkonnost a odolnost i v nejnáročnějších podmínkách od představení modelové řady v roce 2002 již milionkrát – na zpevněných silnicích, v neschůdném terénu i na soutěžních tratích na celém světě. Mezi výjimečné okamžiky v historii tohoto modelu patří úspěchy v Rallye Dakar v letech 2009 až 2011.
Volkswagen poprvé představí nový model Touareg, včetně veškerých informací o jeho technice a rozsáhlé výbavě, v rámci světové premiéry, která se uskuteční 23. března v Pekingu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.