Na mezinárodním ženevském autosalonu 2018 se veřejnosti poprvé ukáže nová Kia Ceed. Pětidveřový hatchback a český bestseller Ceed se v Ženevě odhalí společně s další karosářskou variantou.
Kia Ceed třetí generace – navržená, vyvinutá, zkonstruovaná a vyráběná v Evropě – přináší nové pokrokové technologie a pohonné jednotky, nový vyzrálý a sportovní design i atraktivnější jízdní vlastnosti.
Za ztvárněním nové generace modelu Ceed stojí evropské návrhářské studio Kia v německém Frankfurtu. Nový Ceed, jehož vzhled se inspiroval modelem Stinger s karoserií fastback, přináší nový sebejistější postoj. Jízdní chování a charakter nového modelu, navrženého výhradně pro evropské zákazníky, byl odladěn tak, aby Ceed svojí dynamikou, zapojením řidiče a kultivovaností překonal svého předchůdce.
Nový model rovněž upravuje název – cee’d se mění na Ceed – čímž vyjadřuje upevnění pozice vozidla pro „Community of Europe, with European Design“ (pro evropskou veřejnost s evropským designem).
Nová Kia Ceed se na evropských trzích začne prodávat v průběhu letošního roku 2018.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.