Koncept známý zatím pod označením "Concept Two" bude opět elektrickým supersportem, jehož výkon i maximální rychlost by měly překonávat jeho předchůdce. Jen připomeňme, že Concept One, v hodnotě milionu dolarů, nabízel přes 1224 koní a fantastické jízdní vlastnosti díky jedinečnému rozložení točivého momentu mezi kola.
Nová generace by tedy měla být extrémnější, ale zároveň dostupnější. Druhá generace elektrického superspotu by totiž měla dosahovat výroby až 100 kusů. Concept One byl přitom vyroben pouze v 8 exemplářích, ke kterým později přibyly ještě závodní verze Concept S určené pouze na okruh.
Tvary nového vozu prozrazuje zatím jen krátké video, které automobilka vyvěsila na YouTube. Z velice tmavých závěrů se však dá vyčíst, že Concept Two by měl být výrazně agresivnější, více by se měl soustředit na aerodynamiku, jeho podlaha by měla být zcela hladká a vzadu bude nejspíš umístěn aktivní spoiler a masivní difuzér.
Kromě vyššího výkonu se očekává i nepatrně delší dojezd, přičemž Concept One nabízel slušných 338 kilometrů. Zvětšování se však mělo projevit i na vnitřním prostoru kabiny a bohužel také na ceníku. Již dříve totiž automobilka prohlásila, že její nový model bude nejspíš dražší.
S jistotou tak o novém Rimacu můžeme říct pouze dvě věci 1. Premiéra nového modelu proběhne 6. března na autosalonu v Ženevě a 2. Richard Hammond, moderátor pořadu Grand Tour, si tohle elektrické monstrum rozhodně nevyzkouší. Zakladatel Rimacu během jednoho jejich přátelského rozhovoru po Hammondově nehodě v Concept One totiž pronesl, že další auto už mu rozhodně půjčovat nebude.