Dobře informovaný zdroj z automobilky Alfa Romeo potvrdil, že sportovní kupé 6C dostalo zelenou a jeho produkce se rozběhne začátkem roku 2020. Tak s touhle radostnou zprávou dnes přišla společnost Pogea Racing, která se již více než dvě desetiletý zaměřuje na úpravy vozů Alfa Romeo. Informace prý přicházejí od dobře informovaného zdroje a představení modelu by mělo proběhnout nejpozději příští rok.
Začátek pracovního týdne není nikdy příliš radostnou zprávou, nicméně informace o příchodu nového modelu Alfa Romeo nám v redakci zvedla náladu. Tuningová společnost Poega Racing totiž přišla s informací od důvěryhodného zasvěceného zdroje z vedení automobilky, podle kterého koncern FCA schválil výrobu nového sportovního modelu 6C.
Jeho premiéra by se mohla při troše štěstí uskutečnit již letos, nicméně s největší pravděpodobností počká automobilka až na některý z velkých autosalonů v příštím roce. Samotná výroba nového modelu by pak měla být zahájena začátkem roku 2020.
Novinky v nabídce automobilky Alfa Romeo však nejsou ničím nečekaným. Během svého proslovu na autosalonu v Detroitu totiž výkonný ředitel Sergio Marchionne ve svém projevu zmínil, že by bylo ekonomickou sebevraždou neinvestovat do rozvoje Alfy Romeo (a Maserati).
Jinými slovy, Giulia a Stelviou jsou jen špičky ledovce a velmi brzy se dočkáme modelů dalších. Kromě sportovního 6C se již dříve objevily potvrzené informace o prostorném 6C. Celé rozšiřování portfolia automobilky by pak podle zdrojů z Motor1.com mělo trvat až do roku 2022.
O samotném modelu 6C toho však prozatím příliš nevíme. Z logicky a historie se však dá očekávat, že půjde o kupé s pohonem zadních kol, které bude větší než model 4C. Nejčastěji se pak hovoří o tom, že největším konkurentem by měl být Jaguar F-Type. Informace o pohonných jednotkách jsou podobně špatné, nicméně nejvýkonnější varianta 6C Quadrfifoglio by mohla dostat dvakrát přeplňovaný motor 2.9 litru V6 o výkonu přes 500 koní. Šestiválcový motor se nabízí i díky tomu, že modely 4C a 8C měly ve svých názvech vždy i počet válců svých motorů.
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?
Americký prezident Donald Trump oznámil, že Spojené státy uvalí 25% cla na dovoz automobilů vyrobených mimo USA, přičemž tato opatření vstoupí v platnost 2. dubna. V reakci na tuto novinku předsedkyně Evropské komise Ursula von der Leyenová vyjádřila lítost a EU její rozhodnutí důkladně prozkoumá. Trump rovněž odložil výběr cla na automobilové díly o měsíc. Tento krok způsobil pokles akcií automobilek na asijských burzách a očekává se, že výprodeje se rozšíří i na evropské a americké trhy. Uvedl to server CNBS.