Dobře informovaný zdroj z automobilky Alfa Romeo potvrdil, že sportovní kupé 6C dostalo zelenou a jeho produkce se rozběhne začátkem roku 2020. Tak s touhle radostnou zprávou dnes přišla společnost Pogea Racing, která se již více než dvě desetiletý zaměřuje na úpravy vozů Alfa Romeo. Informace prý přicházejí od dobře informovaného zdroje a představení modelu by mělo proběhnout nejpozději příští rok.
Začátek pracovního týdne není nikdy příliš radostnou zprávou, nicméně informace o příchodu nového modelu Alfa Romeo nám v redakci zvedla náladu. Tuningová společnost Poega Racing totiž přišla s informací od důvěryhodného zasvěceného zdroje z vedení automobilky, podle kterého koncern FCA schválil výrobu nového sportovního modelu 6C.
Jeho premiéra by se mohla při troše štěstí uskutečnit již letos, nicméně s největší pravděpodobností počká automobilka až na některý z velkých autosalonů v příštím roce. Samotná výroba nového modelu by pak měla být zahájena začátkem roku 2020.
Novinky v nabídce automobilky Alfa Romeo však nejsou ničím nečekaným. Během svého proslovu na autosalonu v Detroitu totiž výkonný ředitel Sergio Marchionne ve svém projevu zmínil, že by bylo ekonomickou sebevraždou neinvestovat do rozvoje Alfy Romeo (a Maserati).
Jinými slovy, Giulia a Stelviou jsou jen špičky ledovce a velmi brzy se dočkáme modelů dalších. Kromě sportovního 6C se již dříve objevily potvrzené informace o prostorném 6C. Celé rozšiřování portfolia automobilky by pak podle zdrojů z Motor1.com mělo trvat až do roku 2022.
O samotném modelu 6C toho však prozatím příliš nevíme. Z logicky a historie se však dá očekávat, že půjde o kupé s pohonem zadních kol, které bude větší než model 4C. Nejčastěji se pak hovoří o tom, že největším konkurentem by měl být Jaguar F-Type. Informace o pohonných jednotkách jsou podobně špatné, nicméně nejvýkonnější varianta 6C Quadrfifoglio by mohla dostat dvakrát přeplňovaný motor 2.9 litru V6 o výkonu přes 500 koní. Šestiválcový motor se nabízí i díky tomu, že modely 4C a 8C měly ve svých názvech vždy i počet válců svých motorů.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.