Nový Arteon okouzlil řadu lidí svým protřelým a dynamickým designem, ovšem v jeho nabídce motorizací stále chybí něco, co by dokázalo vzhledu sekundovat jízdními výkony. To by se však mělo brzy změnit, neboť nejnovější informace hovoří o vývoji Arteonu s výkonem přesahujícím hodnotu 400 koní.
O plánech na nový Arteon R se v rozhovoru pro Car Throttle rozpovídal mluvčí automobilky VW Martin Hube a to během představovací akce malého ostrého Volkswagenu Polo GTI. Podle jeho slov se zdá, že automobilka už má k dispozici hotový prototyp, který momentálně testuje.
Podle informací z CarScoops se zdá, že pod kapotou prototypu nalezneme s největší pravděpodobností dvakrát přeplňovaný 3.0 litrový motor VR6, který posílá zhruba 404 koní na všechna čtyři kola. Sám v Hube v rozhovoru pronesl, že je přesvědčen o vynikajících výsledcích této kombinace.
Výkonnému motoru má totiž sekundovat systém pohonu všech kol Haldex poslední generace, který má být schopen povolit vozu uzdu a vyslat tak jeho záď do mírné přetáčivosti. Arteon R by tak měl být agilním a hravým vozem, který potěší každého správného řidiče.
Hube však nemluvil jen o parametrech vozu, ale rovnou se pustil i do srovnávání. Podle jeho slov by mohl být Arteon R rychlejší než jeho koncernový sourozenec Porsche Panamera v základní verzi. Ten také využívá 3.0 litrový přeplňovaný šestiválec, nicméně ten je naladěn na 325 koní, popřípadě na 434 ve variantě 4S.
Existence Arteonu R stále ještě není potvrzená a model bychom neměli brát za hotovou věc. Nyní záleží na jeho výsledcích během testování a samozřejmé také na rozhodnutí shora, tedy z vedení automobilky a potažmo celého koncernu.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?