Aston Martin na Twitteru uvedl, že netrpělivě očekávaný nový model Vantage oficiálně představí 21.11.2017.
Není žádný důvod pro to, aby přicházející model automobilky z britského Gaydonu nebyl úspěšný. Nová generace modelu Vantage by měla dostat v rámci probíhající technické kooperace s Mercedesem čtyřlitrový V8 turbo o výkonu přes 500 k.
Co se převodovek týče, bude možnost vybrat si jednu ze dvou šestistupňových variant - manuál či dvojspojku. Nejmenší z modelů značky Aston Martin se po designové stránce inspiruje u DB10 pro Jamese Bonda, a to zejména v oblasti předních a zadních světlometů.
Odcházející generace řady Vantage byla představena v roce 2005. V modelovém portfoliu automobilky byla považována za vůz výrazně orientovaný na řidiče. Na to chce navázat přicházející typ, jehož cílem je přetáhnout od Porsche zájemce o legendární devětsetjedenáctku.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.