Jeep si pro nás připravil skvělé Halloweenské překvapení - uvolnil totiž první oficiální fotky nové generace dnes již legendárního Wrangleru. Technika sice i nadále zůstává tajemstvím na které si budeme muset počkat až na konec měsíce, ovšem i na designu je co obdivovat.
Nový Wrangler 2018 je minimálně v USA velmi očekávaným modelem, ovšem my věříme, že své příznivce si najde i na starém kontinentu. Jeho oficiální představení je naplánováno až na 29. listopadu tohoto roku na akci "Los Angeles Auto Show", nicméně lidé z Jeepu se rozhodli uvolnit první fotografie již včera večer.
Pokud jste čekali nějakou výraznou revoluci tvarů, musíme vás zklamat. Nám se však decentní evoluce líbí - Wrangler si zachovává své tradiční rysy, ale přidává k nim trochu jemnosti a designového citu, který zároveň prospívá i aerodynamice. Jak zaznívá přímo z Jeepu, nový Wrangler by měl nabídnout výrazně lepší aerodynamiku, přepracované čelní (sklápěcí) sklo a "ještě více svobody a volnosti".
Společnost také zdůraznila možnost přizpůsobit si svůj Wrangler vlastnímu vkusu či potřebám. Podle všeho by tak mělo být možné kombinovat různé typy dveří, střech a čelních skel. Nezbývá než se nechat představit, o co konkrétně půjdu. Fotky interiéru sice k dispozici nemáme, nicméně jistě se udály významné změny i zde.
Pokud se podíváme na samotný design exteriéru, můžeme si všimnout přepracované mřížky chladiče se sedmi žebry, kterou po obou stranách obklopují moderně pojaté světlomety. Blinkry, které byly dříve kulaté a pod světlomety, změnily svůj tvar a spolu s denním svícením se přesunuly do blatníků. Změn se dočkal i přední nárazník, který zdobí chromovým rámečkem lemované mlhovky.
Při pohledu z boku si Wrangler zachoval svůj osobitý styl, nicméně působí o něco uhlazeněji a moderněji. Při bližším pohledu si pak všimneme nových nástavců prahů, nových klik a také nových otvorů chlazení za předními blatníky.
Jak už jsme avizovali, technika je stále jednou velkou neznámou. Podle samotné automobilky se ale můžeme těšit na moderní a úsporné jednotky. Spekulace často hovoří o 2.0-litrovém přeplňovaném čtyřválci, 3.6-litrové V6 a 3.0-litrovém turbo dieselu V6. K tomu se však automobilka nijak nevyjádřila.
Kompletní informace bychom se měli dozvědět koncem měsíce, nicméně už nyní víme, že nový model půjde do produkce ještě před koncem roku. Současná generace Wrangleru pak vydrží ve výrobě ještě do konce prvního čtvrtletí následujícího roku.
Objevily se také informace, podle kterých by měla být první "várka" nových Wranglerů dostupná pouze s 3.6 litrovou V6 a řadou příslušenství, mezi které patří 3-dílný HardTop nebo samosvorný diferenciál.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?