Slavný britský výrobce sportovních vozů McLaren si podle posledních zpráv chystá pro své fanoušky a příznivce řadu několika zajímavých vozidel, mezi kterými nechybí několik hybridů a dostat by se mělo i na čistý elektromobil
Vůz, jehož název zatím neznáme, by měl dorazit jako třetí v pořadí v sérii velmi očekávaných sportovních vozů "Ultimate Series". Tím prvním by měl být hypersportovní McLaren P15, jehož odhalení se očekává během tohoto roku a následovat by měl tří-sedadlový McLaren BP23, jehož odhalení se očekává v roce 2018.
První zmínky o čistě elektrickém sportovním voze McLaren, který by měl doplnit vozy "Ultimate Series", se objevili již v červnu 2016, ovšem tou dobou se myslelo, že vůz byl vyvíjen pouze jako testovací platforma pro vývoj hybridních systémů.
Jak se ale nyní ukazuje, vůz zřejmě dostal zelenou a zamíří do produkce. McLaren by tak mohl získat vcelku slušný náskok na trhu s elektrickými sportovními vozy. Je prozatím těžké odhadovat, jaký výkon nový McLaren nabídne, ovšem web CarScoops odhaduje, že výkon by se mohl rovnat modelu McLaren 675LT. Co je na tom pravdy ale ukáže až čas.
Kromě tohoto elektromobilu se však v McLarenu údajně pracuje i na hybridním zástupci nové generace vozidel "Sport Series", který by měl dorazit v roce 2020 a následující rok by se měl objevit i hybridní vůz z kategorie "Super Series".
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.