Slavný britský výrobce sportovních vozů McLaren si podle posledních zpráv chystá pro své fanoušky a příznivce řadu několika zajímavých vozidel, mezi kterými nechybí několik hybridů a dostat by se mělo i na čistý elektromobil
Vůz, jehož název zatím neznáme, by měl dorazit jako třetí v pořadí v sérii velmi očekávaných sportovních vozů "Ultimate Series". Tím prvním by měl být hypersportovní McLaren P15, jehož odhalení se očekává během tohoto roku a následovat by měl tří-sedadlový McLaren BP23, jehož odhalení se očekává v roce 2018.
První zmínky o čistě elektrickém sportovním voze McLaren, který by měl doplnit vozy "Ultimate Series", se objevili již v červnu 2016, ovšem tou dobou se myslelo, že vůz byl vyvíjen pouze jako testovací platforma pro vývoj hybridních systémů.
Jak se ale nyní ukazuje, vůz zřejmě dostal zelenou a zamíří do produkce. McLaren by tak mohl získat vcelku slušný náskok na trhu s elektrickými sportovními vozy. Je prozatím těžké odhadovat, jaký výkon nový McLaren nabídne, ovšem web CarScoops odhaduje, že výkon by se mohl rovnat modelu McLaren 675LT. Co je na tom pravdy ale ukáže až čas.
Kromě tohoto elektromobilu se však v McLarenu údajně pracuje i na hybridním zástupci nové generace vozidel "Sport Series", který by měl dorazit v roce 2020 a následující rok by se měl objevit i hybridní vůz z kategorie "Super Series".
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?