Možná to zní neuvěřitelně, ale Shelby Mustang GT350R z roku 1965 se znovu vrátí na výrobní linku! Tím však příval neuvěřitelných informací nekončí - jeho výroby se totiž zhostila parta, která tento fenomenální vůz vyráběla už na samotném začátku.
Znovu vyráběné vozy, který oficiálně licencoval Ford i Shelby, budou stavět původní zaměstnanci Shelby Americans Peter Brock, Jim Marietta, a Ted Sutton, kteří si založili novou společnost Original Venice Crew.
Společnost bude své vozy stavět na Mustangu z roku 1965, který byl vybaven 4.7 litrovým motorem V8 a čtyřrychlostní převodovkou Borg Warner. To je prakticky stejný základ, jaký využíval originální Shelby GT350, ovšem tato novější verze už se dočkala i některých vylepšení - základ však zůstal nezměněný kvůli originalitě vozu.
Vylepšení zahrnují novou přední kapotu, sklo z plexiskla a speciální Fordem navržené nezávislé zadní zavěšení kol. Většina vylepšení toho na voze příliš nezmění, ovšem díky novému zadnímu zavěšení by se měla dramaticky změnit charakteristika vozu.
Produkce vozů by měla být zahájena během letošního podzimu a společnost slibuje, že vůz bude dokonale autentický a spartánský do posledního detailu. Ve výsledku tak zákazník dostane zcela renovovanou karoserii, upravenou převodovku a motor ze společnosti Carroll Shelby Engine Company.
Produkce však bude omezena na pouhých 36 kusů a cena prozatím není známa.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.