S blížícím se představením nového kompaktního SUV Volkswagen T-Roc, které proběhne 23. srpna, se nám od automobilky dostává stále více zajímavých detailů tohoto očekávaného vozu. Co tedy T-Roc ukázal nyní?
Nový crossover automobilky Volkswagen, který se svou velikostí zařadí pod model Tiguan, by se svými kompaktními rozměry, řízným designem a řadou technických inovací rád dostal do hledáčků mladších generací. Pomoci mu v tom má jak jeho sportovnost, tak řada off-roadových funkcí, včetně pohonu všech kol.
Na designu vozu je velmi dobře patrná inspirace konceptem T-Roc, ze kterého si odnesl výrazný exteriér se širokou čelní maskou, která přímo navazuje na integrované světlomety. Pod nimi jsou umístěny mlhové světlomety orámované proužkem LED denního svícení, které supluje směrová světla. Do produkční verze se však, bohužel, nedostaly odnímatelné panely střechy, díky kterým vypadal koncept působivě.
I tak si ale T-Roc zachoval některé prvky unikátního designu. Jedním z nich může být například chromovaná lišta, která lemuje boční okna od A-sloupku až po víko kufru. A když už jsme u kufru, zde zákazníci naleznou stylový spoiler a k dispozici bude i LED svícení.
Nové video také nabídlo několikavteřinový pohled do interiéru, kde můžeme vidět dvoubarevnou kombinaci plastů, přičemž druhá barva ladí s barvou karoserie.Kromě toho jsou k vidění i chromované kliky, chromované doplňky, klasický VW infotainment systém a zřejmě i systém ambientního osvětlení.
Zatím se však jedná pouze o neoficiální informace, na ty oficiální je potřeba si počkat až do 23. srpna.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.