S blížícím se představením nového kompaktního SUV Volkswagen T-Roc, které proběhne 23. srpna, se nám od automobilky dostává stále více zajímavých detailů tohoto očekávaného vozu. Co tedy T-Roc ukázal nyní?
Nový crossover automobilky Volkswagen, který se svou velikostí zařadí pod model Tiguan, by se svými kompaktními rozměry, řízným designem a řadou technických inovací rád dostal do hledáčků mladších generací. Pomoci mu v tom má jak jeho sportovnost, tak řada off-roadových funkcí, včetně pohonu všech kol.
Na designu vozu je velmi dobře patrná inspirace konceptem T-Roc, ze kterého si odnesl výrazný exteriér se širokou čelní maskou, která přímo navazuje na integrované světlomety. Pod nimi jsou umístěny mlhové světlomety orámované proužkem LED denního svícení, které supluje směrová světla. Do produkční verze se však, bohužel, nedostaly odnímatelné panely střechy, díky kterým vypadal koncept působivě.
I tak si ale T-Roc zachoval některé prvky unikátního designu. Jedním z nich může být například chromovaná lišta, která lemuje boční okna od A-sloupku až po víko kufru. A když už jsme u kufru, zde zákazníci naleznou stylový spoiler a k dispozici bude i LED svícení.
Nové video také nabídlo několikavteřinový pohled do interiéru, kde můžeme vidět dvoubarevnou kombinaci plastů, přičemž druhá barva ladí s barvou karoserie.Kromě toho jsou k vidění i chromované kliky, chromované doplňky, klasický VW infotainment systém a zřejmě i systém ambientního osvětlení.
Zatím se však jedná pouze o neoficiální informace, na ty oficiální je potřeba si počkat až do 23. srpna.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?