S blížícím se představením nového kompaktního SUV Volkswagen T-Roc, které proběhne 23. srpna, se nám od automobilky dostává stále více zajímavých detailů tohoto očekávaného vozu. Co tedy T-Roc ukázal nyní?
Nový crossover automobilky Volkswagen, který se svou velikostí zařadí pod model Tiguan, by se svými kompaktními rozměry, řízným designem a řadou technických inovací rád dostal do hledáčků mladších generací. Pomoci mu v tom má jak jeho sportovnost, tak řada off-roadových funkcí, včetně pohonu všech kol.
Na designu vozu je velmi dobře patrná inspirace konceptem T-Roc, ze kterého si odnesl výrazný exteriér se širokou čelní maskou, která přímo navazuje na integrované světlomety. Pod nimi jsou umístěny mlhové světlomety orámované proužkem LED denního svícení, které supluje směrová světla. Do produkční verze se však, bohužel, nedostaly odnímatelné panely střechy, díky kterým vypadal koncept působivě.
I tak si ale T-Roc zachoval některé prvky unikátního designu. Jedním z nich může být například chromovaná lišta, která lemuje boční okna od A-sloupku až po víko kufru. A když už jsme u kufru, zde zákazníci naleznou stylový spoiler a k dispozici bude i LED svícení.
Nové video také nabídlo několikavteřinový pohled do interiéru, kde můžeme vidět dvoubarevnou kombinaci plastů, přičemž druhá barva ladí s barvou karoserie.Kromě toho jsou k vidění i chromované kliky, chromované doplňky, klasický VW infotainment systém a zřejmě i systém ambientního osvětlení.
Zatím se však jedná pouze o neoficiální informace, na ty oficiální je potřeba si počkat až do 23. srpna.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?