McLaren P1 patří mezi k tomu nejlepšímu, co se dá v segmentu silničních hypervozidel sehnat. Nyní se však objevily spekulace o tom, že by mohl být ještě do konce tohoto roku nahrazen novým exkluzivním strojem nesoucím název McLaren P15.
S informací přišel web Autocar, podle kterého by měl být ještě do konce roku představen nový McLaren P15, který by překonal a nahradil model P1. Podle zveřejněných informací by jeho šasi mělo vycházet z vozu McLaren 720S a pod jeho kapotou by se měl nacházet 3.8 litrový dvakrát přeplňovaný motor V8, upravený na výkon 800 koní. Vůz by měl také těžit z nižší váhy, které by mělo být odstraněním hybridního systému.
Nový vůz by se tak měl stát špičkou automobilky McLaren, co se jeho výkonu na trati týče. Pomoci by mu v tom měla i karoserie vyrobená z karbonu, jejíž tvary budou přizpůsobeny výhradně funkčnosti. Bezpochyby se tak dočkáme řady aktivních i pasivních aerodynamických prvků a možná i tvarů připomínajících nový Aston Martin Valkyrie.
Podle zpráv z Autocaru by by vůz mohl být představen vybraným zákazníkům ještě před koncem roku, veřejnost se však dočká až příští rok na autosalonu v Ženevě. Cena se prozatím dohaduje na cca jeden milion dolarů, tedy v přepočtu 22,3 milionu korun.
Je však potřeba připomenout, že se stále jedná jen o spekulace, ke kterým se McLaren nijak nevyjádřil. Již minulý rok se navíc objevila informace o třímístném vozidle, které by odkazovalo na legendární model F1 - práci na něm však McLaren již odmítl.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?