Masová elektrifikace v automobilce Volkswagen již vedla ke vzniku konceptů I.D. Hatch, I.D. Crozz a I.D. Buzz. Podle posledních informací se však zdá, že tato elektrická automobilová rodinka stále není kompletní a rozroste se o dva nové modely.
A podle všeho budou mít tyto nové přírůstky karoserii sedanu. Tak o tom alespoň informoval web VW Vortex, který tyto informace získal od Grega Lucia, vedoucího experimentálního marketingu.
Ten se měl nedávno účastnit akce v Berlíně, na které automobilka informovala o řadě novinek, které chystá. Vedle řady elektromobilů a několika nových SUV však Lucia viděl i dva nové sedany, které by měly být postaveny právě na platformě I.D.
Všechny vozy z nové generace I.D. budou postaveny na speciální platformě MEB, která byla ve Volkswagenu vyvinuta pro novou řadu elektromobilů. Kromě Volkswagenu však budou tuto platformu využívat i společnosti Audi, Seat nebo Škoda.
Jako první z generace I.D. by se v roce 2020 měla představit produkční verze konceptu I.D., který byl poprvé představen minulý rok na autosalonu v Paříži. Následovat by měl crossover I.D. Crozz, představený letos v Šanghaji, a trojici vozů I.D. uzavře již potvrzený I.D. Buzz, který je elektrifikovanou reinkarnací VW Bus z 50. a 60. let.
Podle informací, které přinesl web CarScoops, bychom se však měli dočkat ještě vozů I.D. Aeroe a I.D. Lounge. Zda jde o názvy chystaných sedanů, nebo o zcela jiné vozy, však bohužel netušíme.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?