Původní Toyota Supra byla sportovní vůz jak se patří. Jeden pár dveří, motor vepředu, hnaná kola vzadu a tři pedály. Nová Supra se však bude držet už jen počtu dveří a umístění motoru, zbytek vzal za své.
Už delší dobu se mluví o tom, že nová Toyota Hybrid nabídne hybridní pohon a platformu bude sdílet s novým BMW Z4. Nedávno však redaktoři webu Autocar přišli s informací, že uvnitř vozu bude s největší pravděpodobností pouze automatická převodovka. Jak na to přišli?
Maskovaný prototyp Supry se už delší dobu prohání po vybraných silnicích a okruzích. Během jednoho takového testování se "špioni" z Autocaru dostali dostatečně blízko kabině nové Supry, aby si mohly prohlédnout velkou část interiéru. Uprostřed středové konzole je ale zarazil volič automatické převodovky, který používají vozy BMW.
Dalším nepříjemné zjištěníé, které opět pochází od redaktorů Autocaru, se týká pohonného systému. Ten by totiž měl v případě BMW Z4 i Toyoty Supra posílat výkon na obě nápravy. Vzhledem k tomu, že oba vozy byly původně zábavnými zadokolkami, tato informace nepotěší snad nikoho. Jedinou útěchu může poskytnout nové BMW M5, které sice také dostalo pohon 4x4, přesto si udrželo hravost a dá se s ním i jezdit bokem.
Jak se nové BMW Z4 a Toyota Supra budou chovat na silnici se však dozvíme až během jejich představení, které by mělo proběhnout během roku 2018. Do té doby je potřeba brát nové informace s nadhledem a tiše doufat, že charakter obou vozů se příliš nezmění.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?