Původní Toyota Supra byla sportovní vůz jak se patří. Jeden pár dveří, motor vepředu, hnaná kola vzadu a tři pedály. Nová Supra se však bude držet už jen počtu dveří a umístění motoru, zbytek vzal za své.
Už delší dobu se mluví o tom, že nová Toyota Hybrid nabídne hybridní pohon a platformu bude sdílet s novým BMW Z4. Nedávno však redaktoři webu Autocar přišli s informací, že uvnitř vozu bude s největší pravděpodobností pouze automatická převodovka. Jak na to přišli?
Maskovaný prototyp Supry se už delší dobu prohání po vybraných silnicích a okruzích. Během jednoho takového testování se "špioni" z Autocaru dostali dostatečně blízko kabině nové Supry, aby si mohly prohlédnout velkou část interiéru. Uprostřed středové konzole je ale zarazil volič automatické převodovky, který používají vozy BMW.
Dalším nepříjemné zjištěníé, které opět pochází od redaktorů Autocaru, se týká pohonného systému. Ten by totiž měl v případě BMW Z4 i Toyoty Supra posílat výkon na obě nápravy. Vzhledem k tomu, že oba vozy byly původně zábavnými zadokolkami, tato informace nepotěší snad nikoho. Jedinou útěchu může poskytnout nové BMW M5, které sice také dostalo pohon 4x4, přesto si udrželo hravost a dá se s ním i jezdit bokem.
Jak se nové BMW Z4 a Toyota Supra budou chovat na silnici se však dozvíme až během jejich představení, které by mělo proběhnout během roku 2018. Do té doby je potřeba brát nové informace s nadhledem a tiše doufat, že charakter obou vozů se příliš nezmění.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.