Dnes, 18.05.2017 v 19:00 se nám konečně představí nové SUV značky Škoda. Model Karoq se stane nástupcem velmi oblíbeného modelu Yeti, který si vybudoval skvělou pověst doma i v zahraničí.
Krátké shrnutí toho, co už o Škodě Karoq víme:
Jméno a jeho psaná podoba pochází z jazyka Aleuťanů, kmene původních obyvatel, žijících na ostrově u jižního pobřeží Aljašky. Jménem nového kompaktního SUV se Škoda přibližuje psané podobě jména Škoda Kodiaq, čímž vzniká jednotný systém názvů pro existující a budoucí modely kategorie SUV. Karoq dostane pod kapotu tři zcela nové pohonné jednotky, přičemž ta nejsilnější, 2,0 TDI, nabídne výkon 140 kW (190 koní) a točivý moment 400 Nm. Nové SUV také dostane řadu nových technologií. Má jít o 13 nových jízdních asistentů, masivní použití LED technologií a nové LCD displaye v interiéru vozu. Škoda Karoq dostane jako první automobil společnosti Škoda Auto digitální přístrojový štít, který známe například z vozů Audi pod názvem "Virtual Cockpit".Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.